Iranian Agriculture News Agency

پژوهشگران خرید آنلاین را در آمریکا بررسی کردند

موانع پیش رو در خرید آنلاین مواد غذایی / 20 میلیون نفر در 6 ماه آینده خرید مجازی خود را افزایش می دهند

اگر چه شماری از خریداران با استفاده از رایانه و دستگاه های هوشمند خود برای خرید مواد غذایی، به صورت آنلاین اقدام می کنند، اما مطالعه NPD Group (شرکت تحقیقات بازار) (1) نشان داد تنها هفت درصد از مصرف کنندگان در ایالات متحده ماه گذشته (مه) به صورت آنلاین مواد غذایی خود را خریداری کرده اند.

موانع پیش رو در خرید آنلاین مواد غذایی / 20 میلیون نفر در 6 ماه آینده خرید مجازی خود را افزایش می دهند

اگر چه شماری از خریداران با استفاده از رایانه و دستگاه های هوشمند خود برای خرید مواد غذایی، به صورت آنلاین اقدام می کنند، اما مطالعه NPD Group (شرکت تحقیقات بازار) (1) نشان داد تنها هفت درصد از مصرف کنندگان در ایالات متحده ماه گذشته (مه) به صورت آنلاین مواد غذایی خود را خریداری کرده اند.

به گزارش ایانا از وبسایت پروگروسیو گروسه"، مطالعه شرکت تحقیقاتی به نام " فروشگاه مجازی مواد غذایی" اشاره کرد که خرید مواد غذایی به صورت آنلاین با یک سرعت سریع تری نسبت به اوایل پیدایش اش، رشد یافته است، این درحالی است که شماری از مصرف کنندگان، به خرید آنلاین روی آورده اند.

این مطالعه همچنین نشان می دهد 20 میلیون مصرف کننده ای که از طرح خرید آنلاین مواد غذایی استفاده می کنند، طی شش ماه آینده خرید خود را از طریق فروشگاه های مجازی مواد غذایی و نوشیدنی افزایش می دهند.

با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید مواد غذایی در فروشگاه می روند و از قدم زدن در این مکان ها لذت می برند براین باورند که علاوه بر انتخاب مواد غذایی تازه ، می توانند با قدم زدن در فروشگاه موادی را که لازم دارند به یاد آورند و یا با محصولات جدید آشنا می شوند.

این درحالی است که موانعی برای خرید آنلاین وجود دارد که از آن جمله می توان به هزینه های بالاتر خرید مواد غذایی به صورت آنلاین - از جمله هزینه های تحویل و عضویت - اشاره کرد؛ همچنین زمانی را باید منتظر تحویل مواد غذایی شد.

دارن سیفر، تحلیلگر صنعت غذا و نوشیدنی NPD گفت: "این درحالی است که درصدی زیادی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به فروشگاه رفته و خرید کنند؛ چراکه زمانی به فروشگاه و خواروبار فروشی ها می روند ، می توانند محصولاتی را که نیاز دارند ، ببینند، این درحالی است در روش آنلاین ، باید ابتدا درمورد استفاده از این روش و ثبت سفارش آگاهی داشته و اطلاعات شان به روز باشند و پس از آن از طریق برنامه ای مرتبط و مشارکت شخص سوم به منظور تحویل محصول سفارشی شان اقدام کنند."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- شرکت تحقیقات بازار در سال 1966 تاسیس شد و در 20 کشور، فعالیت می کند. همچنین بر روی داده های خرید مصرف کنندگان در بیش از 165 هزار فروشگاه نظارت دارد و دفتر مرکزی اش در نیویورک واقع است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید