Iranian Agriculture News Agency

در پی افزایش دمای بی سابقه در ایتالیا رخ داد

خسارت یک میلیارد یورویی خشکسالی به کشاورزان ایتالیایی / چوپانان اهل ساردنیا در جاده اصلی درخواست کمک کرده اند

افزایش دما و نبود بارش در سراسر ایتالیا تاکنون به کشاورزان یک میلیارد یورو (1.12 میلیارد دلار) خسارت وارد کرده است. این خبر را انجمن ملی کشاورزی، هفته گذشته اعلام کرد.

خسارت یک میلیارد یورویی خشکسالی به کشاورزان ایتالیایی / چوپانان اهل ساردنیا در جاده اصلی درخواست کمک کرده اند

افزایش دما و نبود بارش در سراسر ایتالیا تاکنون به کشاورزان یک میلیارد یورو ( 1.12 میلیارد دلار) خسارت وارد کرده است. این خبر را انجمن ملی کشاورزی ، هفته گذشته اعلام کرد.

به گزارش سایت رویترز، این درحالی است که دولت در مناطق حیاتی تولید مواد غذایی در سراسر شهرهای شمالی پارما و پیاچنزا وضعیت اضطراری اعلام کرده است، مکان های حاصلخیزی که گوجه فرنگی، پنیر، ژامبون با کیفیت بالا تولید می شود.

بنا به اعلام گروه کلدیرتی( انجمن کشاورزی ایتالیا)، با این شرایط انگورها در نزدیکی ونیز باید زودتر برداشت شوند و سازندگان موتزارلا در نزدیکی ناپل با بحران رو به رو شده اند و چوپانان اهل ساردنیا (1) با تراکتورهای شان در جاده اصلی برای کمک به معیشت شان درخواست کمک کرده اند.

رئیس این گروه (کلدیرتی)، روبرتو مونکالوو گفت: " آب وهوا در حال تبدیل شدن به " آب و هوای گرمسیری" است و چنانچه بخواهیم کیفیت بالا در بخش کشاورزی را حفظ کنیم به سازماندهی در بخش جمع آوری آب در طول دوره های بارانی، نیاز داریم، به طوری که نمی توان از این اقدام سرباز زد و آن را به زمان دیگری موکول کرد."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- دومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه (پس از سیسیل) و یک منطقه خودمختار ایتالیا است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید