Iranian Agriculture News Agency

زنی نامزدش را برای 'مشهور شدن' در یوتیوب کشت

زنی نامزدش را برای 'مشهور شدن' در یوتیوب کشت

مقام‌های آمریکایی می‌گویند زنی در ایالت مینه‌سوتا نامزدش را هنگام شیرین‎کاری در مقابل دوربین به منظور جلب هواداران بیشتر در یوتیوب به کشتن داد.

به گزارش بی بی سی، مونالیزا پرز، ۱۹ ساله کتابی ضخیم را جلوی سینه دوست پسرش قرار داد و در مقابل دوربین و تماشاگران محله به سمت آن شلیک کرد تا ثابت کند که قطر کتاب مانع از عبور گلوله می‌شود.

کودک سه ساله این زوج و حدود ۳۰ نفر از همسایه‌ها که برای تماشا جمع شده بودند، کشته شدن آقای روییز را از نزدیک مشاهده کردند.

عمه آقای روییز گفته است که آن ها می‌خواستند این ویدویو را در یوتیوب منتشر کنند تا کاربران بیش تری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کنند.

کلودیا روییز در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی داخلی به نقل از برادرزاده اش گفت که "ما می‌خواهیم تماشاگران بیش تری به خود جذب کنیم. ما می‌خواهیم مشهور شویم اما من به او گفتم این کار را نکن. چرا می‌خواهی از تفنگ استفاده کنی؟ چرا؟"

وی افزوده است: "آن ها عاشق همدیگر بودند. فقط می‌خواستند شیرین‌کاری کنند."

خانم پرز که باردار است اکنون در زندان به سر می‌برد و با اتهام قتل غیر عمد روبروست. قرار است او چهارشنبه هفته آینده، ۵ ژوییه در دادگاه حاضر شود.

دادستانی دالاس گفته است که کتابی که در این فیلم به کار برده شده، یک دائره‎المعارف با جلد سخت و اسلحه نیز یک اسلحه کمری ۵۰ کالیبر بوده است.

همچنین گفته می‌شود دو دوربین که وقایع دوشنبه شب را ضبط کرده، توسط پلیس توقیف شده است.

گلوله از فاصله ۳۰ سانتیمتری و در حالی شلیک شد که همسایه‌ها در منزل مسکونی این زوج جمع شده بودند.

خانم پرز به پلیس گفته که او نگرانی خود درباره این اقدام را به دوست پسرش ابراز کرده بود و شلیک گلوله ایده آقای روییز بوده است.

خانم پرز پیش از شلیک اسلحه در صفحه توییتر خود در همان روز نسبت به نتیجه چنین کاری ابراز نگرانی کرده بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید