Iranian Agriculture News Agency

افزایش 50 هزار تنی ظرفیت سردخانه‌های چهارمحال‌ وبختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال‌ وبختیاری گفت: یکی از مهمترین نیازهای این استان وجود سردخانه و صنایع تبدیلی است تا از بین رفتن محصولات کشاورزی در استان جلوگیری شود که با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده در چند سال اخیر، ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری 50 هزار تن افزایش یافت.

افزایش 50 هزار تنی ظرفیت سردخانه‌های چهارمحال‌ وبختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: یکی از مهمترین نیازهای این استان وجود سردخانه و صنایع تبدیلی است تا از بین رفتن محصولات کشاورزی در استان جلوگیری شود که با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده در چند سال اخیر، ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری 50 هزار تن افزایش یافت .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال‌ وبختیاری، ذبیح الله غریب عنوان کرد: هم اکنون در استان 15 سردخانه استاندارد دومداره با ظرفیت 110 هزارتن در زمینه نگهداری گوشت، مرغ، ماهی، میوه و سایر محصولات کشاورزی وجود دارد .

وی اظهارکرد: درسال گذشته 13 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در زمینه های تولید خوراک دام و طیو، فراورده های لبنی و سردخانه به بهره برداری رسید .

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در سال گذشته جهت راه اندازی این تعداد طرح حدود 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد افزود: جهت راه اندازی این طرح ها 11 میلیارد و600 میلیون تومان هم تسهیلات بانکی پرداخت شد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با بهره برداری ازاین 13 طرح برای 152 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید