Iranian Agriculture News Agency

از سوی معاون امور تولیدات دامی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ابلاغ شد:

دستورالعمل اجرایی آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام در حوزه امور تولیدات دامی

آموزش های تدوین شده برای 646 نفر (153 نفر زن و 493 نفر مرد) کارشناسان حوزه تخصصی دام به صورت آموزش مزرعه ای و با توجه به نوع اقلیم، محصولات دامی و نیاز هر استان در زمینه های پرواربندی گوساله، پرورش گاو شیری، پرواربندی گوسفند و بز، مرغداری گوشتی و تخمگذار، پرورش زنبور عسل ، پرورش کرم ابریشم و تولید خوراک دام و طیور انجام خواهد شد.

دستورالعمل اجرایی آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام در حوزه امور تولیدات دامی

از سوی معاون امور تولیدات دامی و معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دستورالعمل اجرایی آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام در حوزه امور تولیدات دامی به رؤسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایانا از دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، در راستای اجرای بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای آموزش های عملی مورد نیاز کارشناسان جدیدالاستخدام به منظور مهارت افزایی این کارشناسان، دستورالعمل ضوابط اجرایی آموزش ها با مشارکت معاونت امور تولیدات دامی، دفتر آموزش کارکنان و مرکز نوسازی و تحول اداری تهیه و تدوین و به سازمان جهاد کشاورزی استان ها ابلاغ شد.

براساس این گزارش، آموزش های تدوین شده برای 646 نفر (153 نفر زن و 493 نفر مرد) کارشناسان حوزه تخصصی دام به صورت آموزش مزرعه ای با نظارت مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و با توجه به نوع اقلیم، محصولات دامی و نیاز هر استان در زمینه های پرواربندی گوساله، پرورش گاو شیری، پرواربندی گوسفند و بز، مرغداری گوشتی و تخمگذار، پرورش زنبور عسل ، پرورش کرم ابریشم و تولید خوراک دام و طیور انجام خواهد شد.

در این دستورالعمل که به امضای دکتر حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی و دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رسیده و به رؤسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور ابلاغ شده است آمده است: مدت زمان اجرای برنامه آموزشی 45 روز به صورت کارگاه آموزشی در یک واحد و یا عنداللزوم به صورت چرخشی می باشد .

براساس این دستورالعمل در پایان هر دوره آزمون عملی تحت نظارت نماینده مرکز و توسط مدیر واحد دامپروری از فراگیران به عمل خواهد آمد و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب نمایند گواهینامه دوره اعطا خواهد شد.

این دستورالعمل در 15 بند تهیه و تنظیم شده و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای آن به عهده رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید