Iranian Agriculture News Agency

در کارگاه آموزشی "مهارت‌افزایی کارشناسان جدیدالاستخدام" عنوان شد:

آموزش‌های اثربخش به توانمندسازی منابع انسانی کشور منجر می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: آموزش‌های اثربخش منجر به توانمندسازی منابع انسانی کشور خواهد شد؛ بنابراین نقش آموزش‌های توانمندساز ضروری است.

آموزش‌های اثربخش به توانمندسازی منابع انسانی کشور منجر می‌شود

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: آموزش های اثر بخش منجر به توانمندسازی منابع انسانی کشور خواهد شد؛ بنابراین نقش آموزش های توانمندساز ضروری است .

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی: محمدمیثمی تبار در کارگاه آموزشی «مهارت افزایی کارشناسان جدیدالاستخدام» گفت: در راستای تأکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر ارایه آموزش عملی کارشناسان جدیدالاستخدام در فیلدهای تولید، این دفتر با هماهنگی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان های کشور برنامه اجرای این طرح آموزشی را دارد که در حال حاضر قزوین به عنوان سومین استان پایلوت در کشور برای اجرای طرح مهارت افزایی کارشناسان جدید الاستخدام معرفی شده است که امروز شاهد اجرای آن هستیم .

وی اظهار داشت: نگاه دفتر آموزش کارکنان ارائه آموزش‌های اثربخش به کارشناسان است که به یادگیری مهارت‌های علمی منجر خواهد شد.

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان افزود: رویکرد ها باید از کشاورزی محور به کشاورز محور تغییر و قالب ذهنی آموزش از کلاس به مزرعه تبدیل شود .

میثمی تبار در ادامه با بیان اینکه اولویت اول هر استان باید توانمندسازی کارشناسان بخش کشاورزی باشد، تأکید کرد: با ارایه آموزش های بیشتر و اثر بخش به کارشناسان، اقتصاد مقاومتی محقق و صرفه جویی را به دنبال خواهد داشت .

وی با اشاره به محدویت نهاده های کشاورزی و کاهش روز به روز آن ها تصریح کرد: باید با بهره وری مناسب که جز با آموزش منابع انسانی میسر نمی شود، نهاده های بخش کشاورزی را تأمین کرد .

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در پایان از همکاران تلاشگر خواست تا با حضور مستمر در عرصه‌های تولیدی پهنه، ارائه راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای بهره‌برداران، نظارت بر فعالیت بخش خصوصی و هدف‌گذاری و کنترل، بیش از پیش دفتر آموزش کارکنان را در رسیدن به اهداف تعیین شده یاری کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید