Iranian Agriculture News Agency

در راستای تقاضای بین‌المللی

مصر، میزان صادرات انگور پاییزه خود را افزایش می‌دهد

در سال‌های اخیر و در پی افزایش تقاضا برای انگور بی‌دانه، بسیاری از کشاورزان مصری میزان بیشتری از مزارع شان را به کاشت این‌گونه رقم انگور، همچون Autumn Royal، اختصاص داده‌اند.

مصر، میزان صادرات انگور پاییزه خود را افزایش می‌دهد

در سال های اخیر و در پی افزایش تقاضا برای انگور بی دانه، بسیاری از کشاورزان مصری میزان بیشتری از مزارع شان را به کاشت این گونه رقم انگور، همچون Autumn Royal ، اختصاص داده اند.

به گزارش ایانا از وبسایت "فرش پلازا"، "زمانی این گونه انگور به اندازه کافی در مصر تولید نمی شد؛ اما این در حالی بود که مصر ریسک این کار را پذیرفت و روی این نوع محصول سرمایه گذاری کرد." این مطلب را معتز محرم، رئیس صادرات شرکت Smart Cairo گفت .

این شرکت سالانه 1000 تا 1200 تن انگور در اختیار دارد، که 50 درصد از آن را به کشورهایی از جمله سنگاپور، اندونزی، عمان، بحرین، دانمارک و سوئیس صادر می کند.

با این حال، مکان هایی وجو دارند که تولید آن مناطق به طور مداوم در سطح بین المللی رقابت می کنند، مانند استرالیا که انگور تولیدی اش را به اندونزی؛ شیلی و از طریق اسپانیا به اروپا صادر می کند.

محرم گفت: "این شرایط ، کار را برای رقابت دشوار می کند چراکه آن ها در زمینه بسته بندی آن ها بهتر از ما کار کرده اند."

این درحالی است که قیمت این نوع انگور مصری در حال حاضر در محدوده 9 و 11 یورو است که این ارزش مشابه سال پیش در همین زمان بوده است.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید