Iranian Agriculture News Agency

در نخستین جشنواره صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی مطرح شد:

تعیین سقف تسهیلات 2000 میلیارد تومانی برای صندوق‌های حمایت از کشاورزی در سال96

صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی در سال جاری می‌توانند تا سقف دوهزار میلیارد تومان به بهره‌برداران تسهیلات پرداخت کنند.

تعیین سقف تسهیلات 2000 میلیارد تومانی برای صندوق‌های حمایت از کشاورزی در سال96

صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی در سال جاری می‌توانند تا سقف دوهزار میلیارد تومان به بهره‌برداران تسهیلات پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایانا، دومین همایش و نخستین جشنواره صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور رئیس و اعضای هیأت‌مدیره شرکت مادرتخصصی، رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، خوزستان، تهران، فارس، کردستان، مدیران و اعضای اتاق فکر، نمایندگان، ناظران و هماهنگ‌کننده شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و مدیران عامل صندوق‌های شهرستانی در مشهد در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این جشنواره معرفی الگو‌های برتر، رشد و یادگیری، استفاده از ظرفیت‌های صندوق‌ها در تعامل با یکدیگر در ارائه خدمات مطلوب‌تر با سهام‌داران و جامعه هدف است.

علیرضا اشرفی، عضو هیأت‌مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در نخستین جشنواره صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد‌: در این جشنواره 33 فعالیت برگزیده صندوق‌های شهرستانی در زیربخش‌های زراعت 16 فعالیت، باغبانی 5 فعالیت،‌ دام، ‌طیور، آبزیان و زنبور عسل 10 فعالیت و صنایع کشاورزی و مکانیزاسیون دو فعالیت، توسط مدیران عامل صندوق‌های یاد شده ارائه می‌شود ‌و در پانل‌های تخصصی مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 47 صندوق شهرستانی با سرمایه 1448 میلیارد ریال و با سهام‌داری 736 تشکل و 18862 افراد حقیقی و 3080 فرد مستقل تشکیل یافته‌اند که در حال ارائه خدمات به سهام‌داران و بهره‌برداران بخش کشاورزی هستند.

ابوالقاسم شمس، عضو هیأت‌مدیره شرکت مادرتخصصی نیز در ادامه گفت: در سال گذشته صندوق‌هاى حمایت از توسعه بخش کشاورزى 1650 میلیارد تومان تسهیلات به سهام‌داران صندوق‌ها پرداخت کرده‌اند.

در ادامه شهریار رستمی، دبیر نخستین جشنواره صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی و مدیر توسعه سرمایه‌گذاری و تسهیلات شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش نیز اظهار کرد: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سال جاری می‌توانند از محل منابع داخلی خود دوهزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند.

وی یادآور شد: طی امروز و فردا دومین همایش و نخستین جشنواره صندوق‌هاى شهرستانى حمایت از توسعه بخش کشاورزى در مشهد برگزار مى‌شود. هدف ازاین جشنواره ارائه طرح‌ها وخدمات انجام شده صندوق‌ها در قالب زنجیره‌هاى ارزش به‌منظور افزایش بهره‌ورى عامل سرمایه، ارتقاى کیفیت خدمات، کاهش بهاى تمام شده تولید، توجه به بازار محصولات کشاورزى، اجراى سیاست‌هاى دولت در بخش و انتقال تجربیات صندوق‌ها به یکدیگر است.

در پایان این جشنواره طرح‌هاى برتر برگزیده و معرفى خواهند شد. همچنین از صندوق‌هاى برگزیده تقدیر می‌شود./

V-960420-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید