Iranian Agriculture News Agency

کارشناس مستقر در دفتر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران اعلام کرد:

امتیاز انجمن جنگلبانی تعلیق نشده است

کارشناس مستقر در دفتر کمیسیون انجمن‌های علمی گفت: امتیاز انجمن جنگبانی تعلیق نشده است. هیات مدیره قبلی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

امتیاز انجمن جنگلبانی تعلیق نشده است

کارشناس مستقر در دفتر کمیسیون انجمن‌های علمی گفت: امتیاز انجمن جنگبانی تعلیق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایانا، ا نجمن جنگلبانی از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و محفلی برای حضور کارشناسان دانش‌آموخته جنگل است. این انجمن در بدو تأسیس تا حدودی غیر فعال بود اما به تدریج در حوزه جنگل فعال‌تر شد. انجمن جنگل‌بانی در حال حاضر بیش از ۲۰۰ عضو دارد. این انجمن اعضای هیات مدیره خود را برای یک دوره سه ساله بر اساس انتخاب اعضا، تعیین می‌کند. 9 خرداد ماه سال گذشته انتخابات این انجمن برگزار شد تا هیات مدیره جدید آن شناسایی شود. اما انتخابات برگزار شده با حاشیه‌هایی همراه شد و برخی اعضا، به دلیل عدم پذیرش نتیجه انتخابات، شکایاتی را به وزارت علوم ارسال کردند. در حال حاضر نیز همچنان بحث‌هایی درباره لغو امتیاز شدن انجمن جنگلبانی و غیر فعال شدن آن در بین کارشناسان جنگل به گوش می‌رسد اما رضا معصومی کارشناس مستقر در دفتر کمیسیون انجمن‌های علمی در گفتگو با ایانا بیان کرد: امتیاز انجمن جنگلبانی لغو نشده و این انجمن می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: ما فقط نتیجه انتخابات این انجمن را تایید نکرده‌ایم و به آنها اعلام کردیم که انجمن باید انتخابات خود را تجدید کند.

معصومی بیان کرد: به هیات مدیره قبلی اعلام شده است که مجددا باید انتخابات را برگزار کنند اما تا زمان برگزاری انتخابات، هیات مدیره قبلی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر انجمن جنگلبانی در برگزاری انتخابات کمی تاخیر داشته و باید زودتر برای برگزاری مجدد انتخابات وارد عمل شود.

این کارشناس گفت: بعد از برگزاری انتخابات نیز انجمن جنگلبانی مانند گذشته می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

L-960425-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید