Iranian Agriculture News Agency

برگزاری همایش معرفی تسهیلات ارزان قیمت بخش کشاورزی در یزد

با هدف حمایت از واحدهای فن آوری در بخش های کشاورزی، شیلاتی، آی تی و فن آوری های مختلف در مناطق روستایی اولین همایش معرفی تسهیلات ارزان قیمت در مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد.

برگزاری همایش معرفی تسهیلات ارزان قیمت بخش کشاورزی در یزد

با هدف حمایت از واحدهای فن آوری در بخش های کشاورزی، شیلاتی، آی تی و فن آوری های مختلف در مناطق روستایی اولین همایش معرفی تسهیلات ارزان قیمت در مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استانی یزد، در این همایش که با شرکت مسئولان و کارشناسان بخش کشاورزی، بخشداران، دهیاران و متولیان توسعه روستایی برگزار شد، معاون سرمایه گزاری توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری از عزم جدی دولت تدبیر و امید در راستای توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی خبر داد که در این رابطه امسال 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای شرکت های فن‌آور فعال در مناطق روستایی اختصاص یافته است .

زرگر با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در روستاها پیش بینی کرد با تخصیص اعتبارات با کارمزد پایین امسال شاهد ایجاد 200 هزار شغل در مناطق محروم و روستایی کشور باشیم .

همچنین در این همایش سید جمال سجادی پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از فراهم شدن زیرساخت های توسعه اشتغال به ویژه اشتغال خرد در مناطق روستایی استان خبر داد و افزود: با فعالیت های خوبی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی صورت گرفته امسال شاهد اشتغال آفرینی خوبی در رشته های پرورش دام سبک، پرورش ماهیان زیستی، کشت های گلخانه ای و سایر رشته های کشاورزی در یزد بوده ایم.

در حاشیه این همایش، مرکز رشد واحدهای فن آوری کشاورزی استان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پارک علم و فناوری استان افتتاح شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید