Iranian Agriculture News Agency

از 21 خردادماه در تهران و سایر استان‌ها آغاز می شود؛

هفته جهاد کشاورزی با محوریت تولید ملی و توسعه زیربخش‌ها

از 21 خردادماه سال جاری، هفته جهاد کشاورزی با شعار "فرهنگ جهادی، تولید ملی، توسعه زیربخش‌های کشاورزی" آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایانا، امسال همچون سال‌های گذشته هفته جهاد کشاورزی از 21 تا 27 خردادماه با شعار "فرهنگ جهادی، تولید ملی، توسعه زیربخش‌های کشاورزی" آغاز می‌شود.

در این هفته که با معرفی 45 برتر بخش کشاورزی همراه است، برنامه‌های مختلفی در روزهای فوق برپا می‌شود.

لازم به ذکر است، در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران برتر بخش کشاورزی، رئیس‌جمهور توانمندی‌های این برگزیدگان را شاهد خواهد بود.

همچنین نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی به نام "تولید ملی، توسعه فناوری و حمایت از تولیدکنندگان کشاورزی" نامگذاری شده است و دومین روز از این هفته به نام "تولید پایدار، ضامن سلامت و امنیت غذایی" خواهد بود.

"تعاونی‌ها و تشکل‌ها، بستر توسعه بخش کشاورزی" به‌عنوان سومین روز از این هفته نامگذاری شده است و در روز چهارم، "ولایت‌مداری، محور فرهنگ و مدیریت جهادی" دارای برنامه‌های ویژه‌ای است.

گفتنی است، "سرمایه انسانی، پشتوانه توسعه بخش کشاورزی" به نام روز پنجم هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده و در روزهای ششم و هفتم این هفته، "تلاش برای جذب سرمایه در بخش کشاورزی" و "خاک سالم، ضامن بقای حیات" نام گرفته است.

همچنین برگزیدگان و برترین‌های بخش کشاورزی در سال جاری با حضور وزیر جهاد کشاورزی و سایر مقامات ذی‌ربط در این وزارتخانه مورد تجلیل قرار می‌گیرند./

خبرنگار: مژگان ستار

A-910319-01_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید