Iranian Agriculture News Agency

در بازدید کارشناسان نروژی مطرح شد؛

ظرفیت‌های انستیتو اکو و دانشگاه محیط زیست کرج بی‌نظیر است

ظرفیت‌های انستیتو اکو و دانشگاه محیط زیست کرج بی‌نظیر است
ظرفیت‌های انستیتو اکو و دانشگاه محیط زیست کرج بی‌نظیر است

هaیئت دیپلماتیک سفارت نروژ پس از بازدید از انستیتو اکو دانشگاه محیط زیست کرج، ظرفیت‌های این مجموعه را بی‌نظیر برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، عضو هیئت علمی دانشگاه محیط زیست کرج با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق بخشیدن به اهداف و برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه محیط زیست و انستیتو علوم و فناوری‌های محیط زیست اکو (ECO-IEST این دیدار انجام شد.

ساسان ربیعه افزود: انستیتو با همکاری دانشگاه در سال جاری برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد که امید می‌رود هرچه سریع‌تر اجرایی شوند.

برگزاری کارگاه جرایم زیست محیطی

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه و گردهمایی منطقه‌ای اکو در زمینه جرایم زیست محیطی، دوره آموزشی سه هفته‌ای جهت کارشناسان کشورهای عضو اکو، گردهمایی شورای تنوع زیستی منطقه قفقاز و کشورهای عضو اکو همچنین گردهمایی منطقه‌ای اکو و قفقاز برای مناطق حفاظت شده فرامرزی اشاره کرد.

ربیعه ادامه داد: از اواخر سال 90 مکاتبات و ملاقات‌هایی با نمایندگی دولت نروژز در جمهوری اسلامی ایران به منظور جلب همکاری‌های علمی و تبادل دانش زیست محیطی و جذب حمایت‌های مالی انجام شد.

ارتقاء دانش زیست محیطی از اولویت‌های دانشگاه است

عضو هیئت علمی دانشگاه محیط زیست کرج تصریح کرد: در این راستا دو تن از دیپلمات‌های سفارت نروژ امروز در محل دانشگاه محیط زیست حضور یافتند و از ظرفیت‌های علمی، آزمایشگاه‌ها، فضاهای ورزشی، خوابگاهی و رفاهی دانشگاه بازدید کردند.

وی با اشاره به رضایت این افراد از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و انستیتو یادآور شد: امید می رود که با چنین دیدارهایی زمینه‌های همکاری برای ارتقاء دانش زیست محیطی و مشارکت در برنامه‌های مختلف فراهم شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-910320-02_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید