Iranian Agriculture News Agency

به پیشنهاد و معرفی دونالد ترامپ

مدیرعامل انجمن سویای آمریکا معاون وزارت کشاورزی شد/ رشد 20 میلیون هکتاری مزارع سویا در زمان رهبری 21 ساله استیو کنسکی بر ASA

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا استیو کنسکی (Censky) مدیرعامل انجمن سویای آمریکا را به عنوان معاون وزارت کشاورزی آمریکا معرفی کرده است

مدیرعامل انجمن سویای آمریکا معاون وزارت کشاورزی شد/ رشد 20 میلیون هکتاری مزارع سویا در زمان رهبری 21 ساله استیو کنسکی بر ASA

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، استیو کنسکی (Censky) مدیرعامل انجمن سویای آمریکا را به عنوان معاون وزارت کشاورزی آمریکا معرفی کرده است .

به گزارش ایانا از ویس فارمر، استیو کنسکی، کار خودش را در واشنگتن دی سی به عنوان دستیار حقوقی آغاز کرد. در زمان ریاست جمهوری ریگان و جورج بوش در یکی از ادارات کشاورزی مرتبط با وزارت کشاورزی ایالات متحده خدمت کرد و در نهایت در سال ١٩٩٠ به عنوان مدیر خدمات کشاورزی خارجی وزارت کشاورزی ایالات متحده امریکا مشغول به کار شد.

وی در مذاکرات تجاری در عرصه بین الملل و همچنین برنامه های صادرات محصولات کشاورزی ایالات متحده نقش جدی و مهمی ایفا کرده است .

استیو کسنکی از سال ١٩٩٦ انجمن تجارت غیر انتفاعی در آمریکا را رهبری کرده است و در حال حاضر نیز مدیرعامل انجمن سویای آمریکا است .

استیو کنسکی، مدرک لیسانس کشاورزی خود را از إیالت داکوتای جنوبی و کارشناسی ارشد خود را در مطالعات کشاورزی را از دانشگاه ملبورن استرالیا دریافت کرده است.

وی دارای مزارع تولید ذرت و سویا و همچنین دارای دامداری شیری در ایالت مینه سوتا است.

کنسکی همچنین دارای همسر و دو دختر است که هر دو دانشجو هستند .

رون مور، رییس ASA از رزویل در پیامی اعلام کرد: " استیو 21 س ال است که سازمان ما را هدایت کرده و در این زمان خود را به عنوان صدای موثر، متعهد و چشم انداز از سوی کشاورزان سویا در سراسر کشور اثبات کرده است. هیچ کس در کشاورزی بهتر از مأموریت دادن برای کمک به وزیر پرودو در پاسخگویی به نیازهای کشاورزان با راه حل های عملی استیو کنسکی نیست. او برای این نقش مناسب است و ما قاطع ترین حمایت خود را از او خواهیم کرد."

این تصویر متعلق به مراسمی در سال 2013 است که در آن کنسکی به عنوان رییس انجمن ASA

از خدمات نماینده پاکستان بابت کمک به پروژه WISHH تقدیر و جایزه اعطا می کند

قبل از خدمت کنسکی در ASA ، او در وزارت کشاورزی آمریکا USDA جمله به عنوان مدیر خدمات کشاورزی خارجی هنگام رییس جمهوری رونالد ریگان و جورج H.W . خدمت می کرد.

جان لانگ، یک کشاورز از Newberry درباره این انتخاب و آنچه از توانمندی های کنسکی سراغ دارد می گوید: "هنگامی که استیو به ASA آمد، صنعت ما یک دوره رشد سریع را آغاز کرد. از آن زمان، زمین های ما بیش از 20 میلیون هکتار رشد کرده اند، ما سویا را به عنوان رهبر صادرات کشاورزی آمریکا تاسیس کرده ایم و بازارهای خارجی در خارج از کشور از طریق توافق های تجاری و بازاریابی، به ویژه در چین، گسترش یافته است. استفاده از سویا در محصولات بیودیزل و محصولات زیستی از تقریبا صفر تا بازار قابل توجه رشد کرده است و سویا به عنوان یک محصول برنامه در غالب لایحه مزرعه تبدیل شده است. ما شاهد پذیرش و پذیرش گسترده بیوتکنولوژی کشاورزی بوده ایم و تقاضای سویا را در بازار سراسر جهان فراگیر کرده ایم. این ها میراث بزرگ و ماندگاری است که استیو در ASA به یادگار گذاشته که نشانه موفقیت و موفقیت ما هستند."

سنای آمریکا اوایل اردیبهشت 96 مصادف باآوریل 2017 «سانی پردو» فرماندار سابق ایالت جورجیا را به عنوان وزیر کشاورزی دولت ترامپ تایید کرده بود./

ترجمه: روزبه ناعمه

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید