Iranian Agriculture News Agency

بی خانمان های روستایی در انگلستان افرایش یافتند

بنا به مطالعه موسسه تحقیقات سیاست عمومی انگلیس، بی خانمان های روستایی در انگلستان در سال های 2010 تا 2016 تقریبا یک سوم افزایش یافته اند.

بی خانمان های روستایی در انگلستان افرایش یافتند

بنا به مطالعه موسسه تحقیقات سیاست عمومی انگلیس، بی خانمان های روستایی در انگلستان در سال های 2010 تا 2016 تقریبا یک سوم افزایش یافته اند.

به گزارش ایانا از سایت "اگری لند"، مطالعه موسسه تحقیقات سیاست عمومی انگلیس (1) نشان داد که علت این مشکل، می تواند موارد مختلفی از پایین بودن سطح توانایی مالی خانوارهای روستایی گرفته تا جدایی خانواده ها را شامل شود.

یافته های کلیدی این گزارش نشان داد که 6،270 خانوار روستایی در انگلستان سال گذشته بی خانمان شدند که نشان دهنده 1.3 در هر 1000 خانوار است.

این درحالی است که شمار واقعی بی خانمان های روستایی می تواند ناشناخته باقی بماند؛ زیرا افرادی هستند که بیرون خانه ها، انبارها، چادرها و ماشین های پارک شده پناه می گیرند، به این معنی که این میزان (گزارش شده) می تواند کمتر از میزان واقعی باشد.

با این حال، براساس این گزارش، خلاف بی خانمان های شهری، افراد روستایی بی خانمان اغلب از طریق دوستان و خانواده ها حمایت می شوند.

دلیل دیگر این مشکل ممکن است تغییرات در قانون اصلاحات امور رفاهی 2012 (2) باشد که خانواده ها تحت فشارهای مالی بیشتری قرار گرفته اند.

در این تحقیق آمده است که تا سال 2021، هر سال درآمد خانواده های فقیر حدود 25 میلیارد پوند (28 میلیارد یورو) کاهش می یابد.

همچنین به دلیل تقاضا برای خانه های دوم و گذراندن تعطیلات در حومه شهر به قیمت خانه در مناطق روستایی افزوده شده است.

به منظور رسیدگی به این مشکل، این گزارش از دولت انگلستان خواستار توسعه یک استراتژی ملی جدید برای مشکل بی خانمان ها شد که شامل ارزیابی بی خانمان ها در مناطق روستایی و با در نظر گرفتن مقیاس، طبیعت و چالش های متمایز روستاها باشد.

در این گزارش آمده است: "صحنه های تپه نوردی، گذراندن تعطیلات در حومه شهرها و ایده های نوستالژیک در مورد زندگی روستایی می تواند زندگی روستایی را به عنوان فرصتی برای فرار از فشارهای مراکز شهری انگلستان و دستیابی به کیفیت بهتر زندگی تبدیل کند. در حالی که از سویی دیگر این تصاویر ایده آل، به عنوان یک ماسک، می تواند نابرابری و محرومیت جوامع روستایی آسیب پذیر را از نظرها پنهان کند."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- UK's Institute for Public Policy Research (IPPR)

2- Welfare Reform Act 2012

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید