Iranian Agriculture News Agency

تخصیص اعتبار به عشایر فیروزکوه/ افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی فیروزکوه

مدیر عشایر استان تهران از اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی به عشایر شهرستان فیروزکوه خبر داد.

تخصیص اعتبار به عشایر فیروزکوه/ افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی فیروزکوه

مدیر عشایر استان تهران از اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی به عشایر شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سیروس نصیری در دومین جلسه شورای عشایری شهرستان فیروزکوه در سال جاری که در منطقه عشایری کتالان برگزار شد افزود: به منظور افزایش خدمت رسانی و ارتقای شاخص های انسانی عشایر شهرستان فیروزکوه، اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به عشایر این شهرستان اختصاص پیدا می کند .

وی بیان کرد: مناطق ییلاقی (سردسیر) عشایری شهرستان فیروزکوه از مناطق مهم عشایری استان تهران است که همه ساله تعدادی از عشایر استان تهران به همراه عشایر میهمان از استان های سمنان، قم و مرکزی در مناطق عشایری این شهرستان حضور پیدا می کنند .

مدیر امورعشایر استان تهران با بیان اینکه تمامی راه های عشایری این استان به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: طبق قانون هر گونه تجاوز و سوءاستفاده از راه های عشایری استان تهران تخلف محسوب می شود و طبق قانون با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد .


افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه از افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اولین جلسه که در روز 11 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد یکی از مصوبات آن افتتاح کلینیک دامپزشکی بود که پس از گذشت حدود 2 ماه از اولین جلسه این کلینیک راه اندازی شد .

نورالله طاهری افزود: یکی از خواسته های به حق عشایر شهرستان فیروزکوه راه اندازی کلینیک تخصصی دامپزشکی جهت واکسینه شدن دام های عشایری است .

وی خاطرنشان کرد: جامعه عشایری با کمترین امکانات در مناطق صعب العبور هم زندگی می کنند و هم کار تولیدی انجام می دهند و وظیفه همه مدیران دستگاه های این است که به این جامعه تولید کننده خدمت کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید