Iranian Agriculture News Agency

با حکم مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران؛

اعضای جدید شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت بازرگانی دولتی منصوب شدند

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، با صدور احکامی جداگانه، 7 نفر اعضای "شورای راهبردی مدیریت بازار" این شرکت را با هدف ارتقای کارایی سیاست های مدیریت بازار و کاهش التهاب و نوسانات غیرعادی و فصلی بازار کالاهای اساسی تعیین و منصوب کرد.

اعضای جدید شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت بازرگانی دولتی منصوب شدند

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، با صدور احکامی جداگانه، 7 نفر اعضای "شورای راهبردی مدیریت بازار" این شرکت را با هدف ارتقای کارایی سیاست های مدیریت بازار و کاهش التهاب و نوسانات غیرعادی و فصلی بازار کالاهای اساسی تعیین و منصوب کرد.
به گزارش ایانا از شرکت بازرگانی دولتی ایران، مدیرعامل این شرکت در راستای اجرای بند الف ماده 32 قانون برنامه ششم توسعه‌ی اقتصادی ـ اجتماعی و فرهنگی کشور، طی احکامی جداگانه محمد اسکندری، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی شرکت بورس کالای ایران را به سمت رئیس - قاسم محسنی، عضو شورای عالی بورس - سید مومن نیافر، سرپرست اداره کل هماهنگی توزیع و فروش - حسن فلاح نژاد، ذیحساب و مدیرکل امور مالی و اکبر شریف پور، مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین مژگان خانلو، رئیس امور بازرگانی و خدمات مالی سازمان برنامه و بودجه و مرجان فقیه نصیری، مشاور وزیر و رییس پژوهشکده مطالعات و توان رقابتی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی را به عنوان اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت تعیین و منصوب کرد .
یزدان سیف، در احکام یاد شده بر عملکرد موثر اعضای این شورا با استفاده از ابزارهای موضوع بند(24) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار تاکید کرده و خواستار طراحی و ارائه برنامه اجرایی و نظارت بر استقرار ابزارهای مالی مناسب برای کاهش بار مالی و تصدیگری دولت شده است .
معاون وزیر جهاد کشاوری همچنین کاهش ریسک تجاری و مالی کشاورزان و فعالان این بخش و کاهش هزینه‌های مبادله اقتصادی را مهم ترین اولویت عملکردی این شورا بر شمرده و بر آن تاکید کرده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید