Iranian Agriculture News Agency

در ترکیه روی داد

شرکت ماندی، بسته‌بندی برای حمل و نقل آسان هندوانه ارائه داد/ 50 درصد هندوانه بیشتر در یک کامیون جای می‌گیرد

شرکت بسته‌بندی ماندی (Mondi)، نوعی بسته بندی جدید را برای زنجیره عرضه هندوانه توسعه داده است.

شرکت ماندی، بسته‌بندی برای حمل و نقل آسان هندوانه ارائه داد/ 50 درصد هندوانه بیشتر در یک کامیون جای می‌گیرد

شرکت بسته‌بندی ماندی ( Mondi )، نوعی بسته بندی جدید را برای زنجیره عرضه هندوانه توسعه داده است.

به گزارش ایانا از سایت "پکیجینگ نیوز"، ارقام نشان می دهد که حدود یک سوم مواد غذایی تولید شده در جهان هدر می رود و میزان زیادی از محصولات هم در مراحل اولیه در زنجیره ارزش به دلیل ذخیره سازی و حمل ونقل نامناسب از بین می روند.

این درحالی است که پروژه ای به نام Watermelon's Dream ، توسط شرکت ماندی در ترکیه، بسته بندی جدیدی را جایگزین راه حل های کنونی کرده است، به طوری که بسته بندی با شکل مستطیلی و پنجره ای است که محصول داخل را نشان می دهد.

همچنین طرح یکپارچه بسته بندی به راحتی می تواند در طول حمل و نقل با ساختار ارگونومیک آن مونتاژ و حمل شود. ماندی ادعا می کند که این بسته بندی باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل می شود؛ چراکه امکان می دهد تا 50 درصد هندوانه بیشتر در یک کامیون حمل شود.

یکی دیگر از مزایا، استفاده آسان برای مصرف کننده نهایی است. با طراحی جدید، مصرف کنندگان می توانند آسان تر هندوانه را از سوپرمارکت به منزل حمل کنند و با داشتن فضای مناسب چاپ، می تواند فرصتی ایده آل برای برندهای تجاری باشد تا به چاپ مشخصه های شان اقدام کنند.

همچنین این طرح در سوپرمارکت های ترکیه راه اندازی شده است.

حسنعلی کیوسی، مدیر Antalya Seracılık ، گفت: "بسته بندی جدید ماندی، راه حل هوشمندانه ای را برای حمل و نقل آسان فراهم می کند؛ به طوری که حمل و نقل و ذخیره سازی هندوانه را برای خرده فروشان و مصرف کنندگان آسان می کند. ما از طراحی جدید بسیار راضی هستیم، زیرا زباله های مواد غذایی در زنجیره عرضه تا 13 درصد کاهش یافته است."

فاتوس ادک، مدیر نوآوری محصول شرکت مندی در ترکیه، افزود: "این پروژه، یک نمونه عالی از قابلیت های ماندی برای پاسخگویی به نیازهای بازار است، به طوری که این تمایز در فروش و پایداری مشخص است. هدف ما این است که محصولات ما تاثیر مثبتی بر جامعه ای بگذارد که در آن فعالیت می کنیم."

گفتنی است شرکت ماندی، تامین کننده پیشرو بسته بندی در اروپا است که با تمرکز بر اروپای مرکزی و اروپا جنوب شرقی، همراه با داشتن 16 کارخانه، فعالیت دارد./

ترجمه: فرحناز سپهری
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید