Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم قرعه‌کشی جشنواره ستاره‌ها در بانک کشاورزی

مراسم قرعه کشی جشنواره ستاره ها با حضور مدیران عالی بانک کشاورزی برگزار و برندگان جوایز این جشنواره از بین 15 هزار نفر از اعضای واجد شرایط باشگاه کودک و نوجوان این بانک مشخص شدند.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی جشنواره ستاره‌ها در بانک کشاورزی

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، مراسم قرعه کشی جشنواره ستاره ها روز سه شنبه سوم مرداد سال جاری با حضور مدیران عالی بانک کشاورزی برگزار و برندگان جوایز این جشنواره از بین 15 هزار نفر از اعضای واجد شرایط باشگاه کودک و نوجوان این بانک مشخص شدند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، آیین قرعه کشی جشنواره ستاره ها برای انتخاب 900 نفر برندگان جوایز این جشنواره از بین 15 هزار نفر شرکت کننده واجد شرایط برگزار شد و طی آن برندگان جوایز این جشنواره شامل 200 فقره کمک هزینه خرید تبلت به ارزش 5 میلیون ریال، 300 فقره کمک هزینه خرید اسکوتر به ارزش 2 میلیون ریال و 400 فقره کمک هزینه خرید لوازم ورزشی به ارزش 1 میلیون ریال مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم محمد رضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی ، از استقبال کم سابقه کودکان و نوجوانان از باشگاه کودک و نوجوان از ابتدای سال 95 تا کنون خبر داد و گفت تعداد اعضای باشگاه در این بازه زمانی با رشد چشمگیر به 197 هزار نفر افزایش یافته است.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

شایان ذکر است جشنواره ستاره ها از اول بهمن ماه سال 1395 تا پایان خرداد ماه سال 1396 ادامه داشت و تمامی اعضای باشگاه کودک و نوجوان بر اساس امتیاز کسب شده، شانس برنده شدن در قرعه کشی جوایز این جشنواره را داشته اند.

این گزارش می افزاید اسامی برندگان به زودی از طریق پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس www.bki.ir اعلام خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید