Iranian Agriculture News Agency

"آمازون "، از افزایش سرمایه گذاری در هند خبر داد

آمازون که از بزرگترین خرده فروشِی های آنلاین است، تایید کرده که سهام و فروش مواد غذایی خود را در هند به طور بالقوه گسترش و کسب و کار خود را در اقتصاد رشد می دهد، جایی که در یک نبرد دشوار با رقیب خانگی فلیپکارت قرار می گیرد.

"آمازون "، از افزایش سرمایه گذاری در هند خبر داد

آمازون که از بزرگترین خرده فروشِی های آنلاین است، تایید کرده که سهام و فروش مواد غذایی خود را در هند به طور بالقوه گسترش و کسب و کار خود را در اقتصاد رشد می دهد، جایی که در یک نبرد دشوار با رقیب خانگی فلیپکارت (1)قرار می گیرد.

به گزارش ایانا از سایت "رویترز"، بنا به گفته آمازون ، دولت فروش برنامه های غذایی اش را تائید کرده، اما این خرده فروش بزرگ آنلاین، در مورد جزئیات، مطلبی اعلام نکرده است.

اما به گفته منبعی در این مورد ، آمازون در نظر دارد تا 500 میلیون دلار علاوه بر پنج میلیارد دلاری که پیشتر در بخش مواد غذایی در هند سرمایه گذاری کرده بود، در این کار هزینه کند.

البته ناگفته نماند که گوشی های هوشمند ارزان قیمت، افزایش نفوذ اینترنت و تخفیف ها باعث افزایش خرید داخلی آنلاین برای اغلب کالاها از جمله وسایل الکترونیکی و لباس ها و مواد غذایی در هند شده است.

در حال حاضر آمازون محصولات غذایی را در هند از طریق آمازون پنتری ( Amazon Pantry )ارائه می دهد، جایی که خرده فروشان از جمله با سرمایه گذاری مشترک شرکت کلود تیل( Cloudtail )محصولات مختلفی را به فروش می رسانند. همچنین ارائه تحویل مواد غذایی روزانه در برنامه آمازون در حال حاضر از طریق اتصال با خرده فروشان هندی همچون Big Bazaar, Star Bazaar و Hypercity انجام می شود .

همچنین آمازون در باره این که آیا سرمایه گذاری های جدید بر روی هر یک از توافقات فعلی و یا سرمایه گذاری مشترک با Cloudtail تاثیر می گذارد یا خیر، اظهار نظری نکرده است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Flipkart :شرکت تجارت الکترونیک که مقر آن در بنگلور، کارناتاکا هند است. این شرکت در اکتبر 2007 تاسیس شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید