Iranian Agriculture News Agency

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند/ ایجاد روابط تجاری در زمینه صنایع غذایی

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند با حضور هیات تجاری فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات غذایی حلال در اتاق اصفهان برگزار شد.

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند/ ایجاد روابط تجاری در زمینه صنایع غذایی

نشست بررسی فرصت‌های تجاری اصفهان و تایلند با حضور هیات تجاری فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات غذایی حلال در اتاق اصفهان برگزار شد .

به گزارش ایانا از اتاق ایران، رایزن بازرگانی سفارت تایلند در این نشست گفت: تایلند و اصفهان می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی روابط تجاری نزدیکی تعریف کنند .

تاویپ راچاپاکدی با اشاره به تولید محصولات متنوع کشاورزی و غذایی در تایلند گفت: هیات تجاری تایلند متشکل از 17 تولیدکننده مواد غذایی حلال در این نشست به بررسی راه‌های تعامل تجاری با همتایان استان اصفهان می‌پردازند .

مشاور امور بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به توانمندی استان اصفهان در تولید مواد غذایی گفت: اصفهان و تایلند می‌توانند زمینه‌های مشترک همکاری در تولید محصولات غذایی را فراهم کنند .

سید کمال سهل‌آبادی افزود: استان اصفهان با بیش از 8 هزار و 500 واحد صنعتی به‌عنوان صنعتی‌ترین استان ایران شناخته می‌شود و تولیدکنندگان تایلندی می‌توانند روابط نزدیک تجاری با این استان برقرار کنند .

وی تصریح کرد: برند حلال می‌تواند اطمینان مصرف‌کنندگان را به محصولات غذایی دو طرف افزایش دهد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید