Iranian Agriculture News Agency

تشکر ساکت‌ از تلاش‌ نمایندگان برای‌ حق‌ پخش‌ فوتبال

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در بازی ایران و سوریه،شب خاطره انگیزی در آزادی رقم خواهد خورد.


سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:در بازی ایران و سوریه،شب خاطره انگیزی در آزادی رقم خواهد خورد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت درباره جلسه امروز مدیران وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و صدا و سیما در فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ورود مجلس شورای اسلامی در پیگیری مسائل و مشکلات ملی و بین المللی فوتبال کشور از نقاط امیدوارکننده است. از اعضای محترم کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش و همچنین نمایندگان محترمی که در این موضوع در قالب کارگروه های مختلف مثل حق پخش، مالیاتی و مالی نقش آفرینی کردند کمال سپاس را داریم. بدون تردید تلاش این عزیزان و ورود به بحث مشکلات فوتبال در حوزه اقتصادی اتفاق مبارکی را برای فوتبال ملی رقم خواهد زد.
وی ادامه داد: در ادامه جلساتی که با نمایندگان عزیزمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، امروز هم نشست بسیار مهمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال، مدیران صدا و سیما ،مسولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها درباره موضوع حق پخش برگزار شد. امیدوارم این حضور به یک سرانجام روشن برسد تا گره کور حق پخش و حقوق باشگاه ها و مسائل اقتصادی باشگاه ها برای همیشه حل و فصل شود و تهدید 1 آگوست را برای باشگاه ها به فرصت خوبی تبدیل کند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره موضوع حضور اوکتاویو در تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد: بحث حضور اوکتاویو در کمیته فنی فوتبال ساحلی مورد بررسی قرار گرفته است. لذا در گام بعدی این موضوع در هیات رییسه فدراسیون مطرح می شود و جهت انتصاب رسمی این مربی، نیاز به مصوبه هیات رییسه محترم داریم.
ساکت در ادامه گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره بازدید وزیر ورزش از مرکز ملی فوتبال ایران بیان داشت: خوشبختانه با حضور وزیر محترم ورزش در مرکز ملی فوتبال، ایشان با روند توسعه این مرکز از نزدیک آشنایی بیشتری پیدا کردند. بر این اساس، اقداماتی جهت توسعه و پیشرفت مرکز مورد نظر است که با هماهنگی آقای مدبر رییس شرکت تجهیز و توسعه این موضوع به نتیجه خواهد رسید.
وی در ادامه گفت: از هفته آینده جلسات کارگروه استان های فدراسیون فوتبال با هماهنگی حوزه دبیرکلی و آقای طالقانی مسول کمیته استان ها برگزار خواهد شد. این نشست ها، در قالب مناطق 6 گانه و در جلسات مجزا برای بررسی مسائل استان با کمیته ها برپا می شود و قرار است هر استان ضمن حضور در این نشست ها مسائل و مشکلات خود را با کمیته های داوران، آموزش، جوانان، روابط عمومی،عضویت مطرح کند.عملا با برگزاری این جلسات کاربردی هماهنگی و تبادل نظر میان استان ها و کمیته ها سرعت خواهد گرفت و ضمن حمایت بهتر از هیات استان ها در راستای توسعه فوتبال در هیات ها برنامه ریزی مناسب تری صورت گیرد .در واقع جلسات هم اندیشی استانی با کمیته ها با هدف بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات استان ها،تبیین برنامه ها برای هر استان خواهد بود.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره آخرین اخبار از جشن حماسه صعود تصریح کرد:جشن حماسه صعود با محوریت کمیته فرهنگی و حضور جمعیت حامیان هوادار، اسپانسر تیم ملی شرکت فناپ،مسولین روابط عمومی سازمان لیگ و بخش های پشتیبانی و تشریفات و روابط بین الملل در حال سازماندهی است تا یک شب به یادماندنی در ورزشگاه آزادی در بازی ایران و سوریه رقم بخورد.
وی همچنین گفت: در موضوع جام جهانی و حضور در مسابقات 2018 روسیه ستاد مربوطه تشکیل شده و با محوریت آقای دکتر آصفی و مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف مثل وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان گردشگری،سازمان ارتباطات اسلامی و دیگر بخش های مربوطه کار خودش را آغاز کرده است.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره موضوع جشن برترین های فوتسال،بیان داشت: با تاکیدات رییس فدراسیون، حدود یک ماه قبل در جلسه کمیته فنی فوتسال مقرر شد که کمیته فوتسال جشن جداگانه ای را برای بهترین های فوتسال برگزار کند.این موضوع به کمیته فوتسال واگذار شده و مجددا به آن کمیته تاکید شده که برنامه ریزی مربوطه را انجام بدهند. آنچه در جشن برترین های فوتبال انجام شد،کاری بود که در چند سال گذشته با محوریت سازمان لیگ انجام شد اما در بحث فوتسال با درخواست کمیته فوتسال جشن جداگانه ای تدارک خواهند دید.
وی همچنین درباره تعامل میان باشگاه ها و تیم های ملی تصریح کرد: بنابر مصوبه هیات رییسه و تاکیدات ریاست فدراسیون،موضوع حضور الزامی بازیکنان در تمرینات و برنامه های تیم ملی به صورت قاطعانه پیگیری خواهد شد و در این باره فدراسیون عزم جدی داشته تا همچنان تعامل و همکاری تیم های ملی و باشگاه ها مبنای عمل باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید