Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت:

نگاه به ماشین آلات کشاورزی صادرات محور است

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نگاه ما به بخش ادوات و ماشین آلات کشاورزی نگاهی صادرات محور است.

نگاه به ماشین آلات کشاورزی صادرات محور است

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نگاه ما به بخش ادوات و ماشین آلات کشاورزی نگاهی صادرات محور است.

به گزارش ایانا از ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه آی فارم _ اتماک، امیرحسین شیروی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با اشاره به جایگاه مکانیزاسیون در کشاورزی تصریح کرد: به این منظور در دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت، یک شاخه را به ماشین آلات کشاورزی اختصاص داده ایم چرا که رشد این بخش بسیار بالاست و نباید از آن عقب ماند.

وی ادامه داد: بخش های اعتباری و حمایتی مالی در اختیار وزارت جهادکشاورزی است و ما از صنعت و تولیدکنندگان در بحث تعرفه ها، واردات مواد اولیه و ترغیب به قرارداد همکاری مشترک بین شرکت های داخلی و خارجی حمایت می کنیم.

شیروی اظهار کرد: در بخش هایی که نیاز به برند خارجی است نسبت به جذب سرمایه گذاری اقدام میکنیم تا موجب ارتقای دانش فنی، تولید ما و احتمالا صادرات ما بشود.

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تاثیر نمایشگاه ها بر حوزه صنایع کشاورزی گفت: نمایشگاه های داخلی و چه خارجی زیادی را دیده ایم. در این نمایشگاه یکی از غرفه داران مطرح کرد که در همین مدت برگزاری، تعداد زیادی تولیدکننده به من مراجعه کرده اند و خواستنه اند بعضی از محصولات را تولید کنند. یعنی تولید کننده تا الان چیزی تولید می کرده اما توجه نداشته که در همین زمینه کاری، می تواند برای شرکت های دیگر کار کند و نمایشگاه محل چنین تعاملاتی است که تا کنون از این نمایشگاه استقبال خیلی خوبی شده است.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و صنایع وابسته(آی فارم_اتماک) امروز یازدهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به پایان رسید.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید