Iranian Agriculture News Agency

آی اف سی به مدیریت خطر در کشاورزی جمهوری آذربایجان کمک می کند

طبق اعلام وزارت کشاورزی آذربایجان، مؤسسه مالی بین المللی IFC که یکی از اعضای گروه بانک جهانی است به مدیریت خطر در بخش کشاورزی آذربایجان کمک خواهد کرد.

آی اف سی به مدیریت خطر در کشاورزی جمهوری آذربایجان کمک می کند

طبق اعلام وزارت کشاورزی آذربایجان، مؤسسه مالی بین المللی 1 (IFC) که یکی از اعضای گروه بانک جهانی است به مدیریت خطر در بخش کشاورزی آذربایجان کمک خواهد کرد.

به گزارش ایانا از سایت "اگریکالچر.این نیوز"، اخیراً سیف الدین تالیبوف (Seyfaddin Talibov) ، معاون وزیر کشاورزی آذربایجان و آلیا آزیمو ( Aliya Azimova) ، رئیس آی اف سی در باکو، درباره این مسئله که در پروژه بیمه کشاورزی بازتاب پیدا کرده بود به بحث پرداختند.

هدف اصلی این پروژه توسعه برنامه بیمه کشاورزی است تا به کمک این برنامه دسترسی کشور به منابع مالی گسترش یابد. همچنین این پروژه ثبات مالی خانواده های کشاورزان را بهبود می بخشد.

در طول جلسه، نمایندگان وزارت کشاورزی آذربایجان و آی اف سی درباره همکاری در بخشی از پیشرفته کردن مکانیزم های بیمه کشاورزی در کشور به بحث و گفت وگو پرداختند.

تالیبوف بر این باور است که اجرای پروژه بیمه کشاورزی یکی از الویت های این وزارتخانه است. او اضافه می کند که وظایفه اصلی اش بهبود مسائل مربوط به اساسنامه و همچنین قوانین جدید مرتبط با بیمه کشاورزی است.

کشور آذربایجان از سال 1995 به بعد با آی اف سی همکاری داشته است. نمونه کارهای آی اف سی در آذربایجان بیش از 400 میلیون دلار است که این مبلغ برای انجام بیش از 70 پروژه به کار گرفته شده است.

آذربایجان به دنبال دستیابی به اقتصاد مبتنی بر بخش غیر نفتی است. این امر به معنای آن است که تلاش های بسیاری برای توسعه تولیدات محلی و پشتیبانی بیشتر از کشاورزی که یکی از بهترین بخش های توسعه غیرنفتی آذربایجان است، صورت گرفته است. بهره مندی از مزایای جغرافیایی که آذربایجان در آن واقع شده تمامی امکانات را برای افزایش امنیت غذایی و تولید مواد غذایی در این کشور فراهم می کند.

پانوشت:

1. International Finance Corporation

ترجمه: مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید