Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‏ ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید/ اختصاص 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 13 هزار واحد کشاورزی در سال 95

معاون برنامه‏ ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از فراهم شدن امکان تامین مالی بنگاه‏های راکد و نیمه‏ فعال و طرح‏های نیمه‏ تمام بخش کشاورزی با استفاده از منابع رونق تولید و آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید/ اختصاص 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 13 هزار واحد کشاورزی در سال 95

معاون برنامه‏ ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از فراهم شدن امکان تامین مالی بنگاه‌‏های راکد و نیمه‏ فعال و طرح‏‌های نیمه‏ تمام بخش کشاورزی با استفاده از منابع رونق تولید و آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.
به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده با اشاره به اقدامات انجام‏ گرفته و تسهیلات اختصاص یافته رونق تولید به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در سال گذشته، اظهار کرد: در سال 1395 در قالب طرح رونق تولید، اعتباری نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان به حدود 13 هزار واحد کشاورزی تخصیص داده شد؛ به گونه‌ای که این واحدها توانستند 25 درصد از تسهیلات طرح رونق تولید را به خود اختصاص دهند.
وی تصریح کرد: با استقبال واحدهای تولیدی و عملکرد موفق طرح رونق تولید، در سال جاری تسهیلات پرداختی افزایش یافته است، به شکلی که 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای 10 هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی تعریف شده است.
بخشنده اضافه کرد:در سال جاری نیز، با توجه به موفقیت و آثار مطلوب طرح رونق تولید، این طرح با توجه به مصوبات برنامه اقتصاد مقاومتی و «بسته های رونق تولید واشتغال» ابلاغی معاون اول رییس جمهور پیگیری و نتیجه اقدامات و پیگیری‌های فوق منجر به هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فعال سازی سامانه بهین یاب برای بخش کشاورزی از تاریخ هشتم مرداد سال جاری شد.
معاون برنامه‏ ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ضمن اشاره به آغاز ثبت نام از واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از طریق سامانه بهین‌یاب افزود: این ثبت نام بر اساس درخواست وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و با هماهنگی وزیر صنعت، معدن و تجارت کلید خورده است.
بخشنده تصریح کرد: با فراهم‏ سازی امکان ثبت‏ نام برای واحدهای کشاورزی در سامانه بهین‏ یاب، واحدهای تولیدی دام ‌و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، گلخانه، پرورش آبزیان، صید و صیادی و نهال و بذر می‏‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود از مزایای طرح رونق تولید در سال جاری بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید