Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت 17 مرداد؛

رئیس سازمان نظام دامپزشکی، روز خبرنگار را تبریک گفت

محمدرضا صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی، روز خبرنگار را تبریک گفت

محمدرضا صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن نامه وی به شرح زیر است :

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه مى‏نویسد

۱۷مرداد روز پاسداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی متعهدانه که به حق روز خبرنگار نام گرفته بهانه‌ای است تا از تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی گام برمی‌دارند، قدردانی نمائیم .

به راستی خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند، آنان بی شک وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند زیرا که همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون زحمات شبانه‌روزی آنهاست .

اینجانب به نمایندگی از بیش از 36 هزار عضو خانواده بزرگ و فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی در سراسر میهن، روز شکوهمند پاسداشت قلم و آگاهی را به خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده، از تلاش بی وقفه و خستگی‌ناپذیر آنان به‌ویژه عزیزانی که با آگاهی‌بخشی نسبت به حوزه‌های مختلف علوم دامپزشکی، دامی و کشاورزی موجبات ارتقاء و اعتلای سلامت و بهداشت عمومی جامعه را فراهم می‌آورند تشکر و قدردانی می‌نمایم .

دکتر محمدرضا صفری، رئیس سازمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید