Iranian Agriculture News Agency

در راستای هماهنگی مقامات اتحادیه اروپا و چین انجام می شود

برنامه ریزی برای سفر مطالعاتی کشاورزان جوان اروپایی به چین

در راستای هماهنگی بین مقامات اتحادیه اروپا و چین قرار است تا 10 کشاورز جوان به برنامه تبادل دانش و تجربه کشاورزی بپیوندند.

برنامه ریزی برای سفر مطالعاتی کشاورزان جوان اروپایی به چین

در راستای هماهنگی بین مقامات اتحادیه اروپا و چین قرار است تا 10 کشاورز جوان به برنامه تبادل دانش و تجربه کشاورزی بپیوندند.

به گزارش ایانا از سایت "فارمرز ویکلی"، این درحالی است که تامین مالی برنامه های سفر در حال نهایی شدن است، اما از جمله برنامه ها می توان به بازدید از مزرعه و بحث و گفت وگو، بازدید از موسسات تحقیقاتی، نشست ها و کارگاه های آموزشی مختلف اشاره کرد.

این طرح در ماه آوریل توسط فیل هگان، کمیسر کشاورزی اتحادیه اروپا و هان چانگفو، وزیر کشاورزی چین، راه اندازی شد.

فیل هوگان گفت: "ما نیاز داریم تا نسل بعدی کشاورزان جوان و کارآفرینان روستایی را در اروپا، چین و هر جای دیگری در جهان در راستای ایجاد بخش غذا و کشاورزی مناسب برای قرن بیست و یکم تربیت کنیم."

وی افزود: "من از این فرصت برای تقویت روابط مثبت و سازنده بین اتحادیه اروپا و چین در این منطقه استقبال می کنم."

سخنگوی سفارت انگلیس در پکن گفت: "این پروژه به کشاورزان جوان کمک خواهد کرد تا ببینند چگونه همتایان خود با چالش های بخش کشاورزی روبه رو می شوند."

وی افزود: " تکنیک های زراعی پایدار و شیوه های زیست محیطی اساس کار پروژه است و شرکت کنندگان فرصتی برای یادگیری از تجربیات یکدیگر در یک سری تورهای مطالعاتی خواهند داشت."

همچنین یافته ها به توصیه های کشاورزی پایدار تبدیل می شود که با جامعه گسترده تر کشاورزی و سیاست گزاران به اشتراک گذاشته می شود. به طوری که قرار است توصیه های پروژه پایان سال 2018 ، در یک کنفرانس نهایی در چین به اشتراک گذاشته شود.

نخستین 10 کشاورز جوان (زیر 40 سال) از سراسر اروپا برای بازدید از چین در نوامبر سال جاری به مدت دو هفته، در این برنامه شرکت می کنند.

این درحالی است که گروه دوم 10 نفره در ماه ژوئن 2018 به این برنامه می پیوندند. همچنین بودجه این طرح به طور کامل توسط اتحادیه اروپا و چین تامین می شود و شرکت کنندگان هزینه ای را پرداخت نمی کنند.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید