Iranian Agriculture News Agency

سازمان ملی بهره‌وری ایران کودکان را دعوت کرد

مشارکت کانون در برگزاری سومین مسابقه نقاشی "بهره‌وری آب"

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در برگزاری سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع "بهره‌وری آب" با سازمان ملی بهره‌وری ایران مشارکت می‌کند.

مشارکت کانون در برگزاری سومین مسابقه نقاشی "بهره‌وری آب"

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در برگزاری سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «بهره‌وری آب» با سازمان ملی بهره‌وری ایران مشارکت می‌کند.

به گزارش ایانا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ بهره‌وری به ویژه در زمینه آب از مسیر رشد و پرورش خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان دلیل اصلی همکاری کانون با سازمان ملی بهره‌وری است که برای سومین بار این مسابقه نقاشی را ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

بر این اساس، هدف اصلی این مسابقه افزایش آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه و تشویق آن‌ها به عرضه توانمندی‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های خود است.

بر اساس فراخوان، موضوع‌ آثار می‌تواند فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی و به‌ویژه زندگی روزمره در خانه ومدرسه را شامل شود و شعار "کار درست را درست انجام دهیم" را به تصویر بکشد.

گروه‌های سنی 4 تا 6 سال، 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 16 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. در بخش داوری نیز آثار هر بخش به صورت جداگانه ارزیابی خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار نیز30 مهر 1396 تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را به نشانی: تهران خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، خیابان سپند، شماره 16 یا از طریق پست الکترونیک به نشانی: productivity@mporg.ir ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌‌توانند در صورت نیاز تا پایان زمان نهایی ثبت‌نام نسبت به درخواست اصلاحات یا تغییرات مربوط به اطلاعات خود از طریق نشانی پست الکترونیک nipo.gov.ir@gmail.com یا productivity@mporg.ir با سازمان ملی بهره‌وری مکاتبه کنند.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سازمان ملی بهره‌وری ایران به نشانی www.nipo.gov.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های 42391401-021 و 88899424-021تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید