Iranian Agriculture News Agency

در راستای کسب و کار خانوادگی برگزار می شود

پاسداشت 80 سالگی فعالیت مزرعه داری در انگلیس

مزرعه بکتس (Becketts )، یک کسب و کار کشاورزی خانوادگی در وایتال (روستایی در انگلیس)، امسال جشنی به مناسبت 80 سالگی خود برگزار می کند، به طوری که دست اندرکاران مزرعه به آن افتخار می کنند.

پاسداشت 80 سالگی فعالیت مزرعه داری در انگلیس

مزرعه بکتس ( Becketts )، یک کسب و کار کشاورزی خانوادگی در وایتال (روستایی در انگلیس)، امسال جشنی به مناسبت 80 سالگی خود برگزار می کند، به طوری که دست اندرکاران مزرعه به آن افتخار می کنند.

به گزارش ایانا از سایت "ردیتچ ادورتایزر"، در حالی که امروز بکتس، به عنوان مزرعه ای برای خرده فروشی و ارائه خدمات در طول 80 سال شناخته شده، به گسترش مزرعه، رستوران و متنوع کردن و ارایه خدمات به افراد نیز اقدام کرده است.

این مزرعه توسط آلبرت بکتس، یک کشاورز لبنی که از شراپشایر با گله ای کوچک گاو به این منطقه آمده بود، خریداری شد.

از آن زمان تا به امروز نسل های بعدی خانواده این کسب و کار را ادامه داده اند، به طوری که در ابتدا به پسر آلبرت به نام آلن و پس از وی، به پسرش واکنون به مدیر فعلی، سیمون بکتس رسیده است.

با تولید لبنیات تا تولید تخم مرغ، در دهه 1960، آلن کسب و کار را سرپرستی کرد و به عنوان چهارمین تولید کننده بزرگ تخم مرغ در انگلستان شناخته شد، در حالی که اولین خرده فروشی مزرعه بکتس، به همراه فروشگاه و نانوایی (شیرینی پزی) رسما در سال 1980 افتتاح شد.

در دهه 1990، سیمون کسب و کار را در دست گرفت، تنوع بخشیدن به مزرعه از طریق توسعه عملیات خرده فروشی و دارایی و کسب و کار انجام شد.

این درحالی است که مزرعه طی این سال ها تغییرات بسیاری را به خود دیده است که از آن جمله می توان به بهره بردن ماشین آلات و به کارگیری فناوری های نوین اشاره کرد.

با توجه به اهمیت مزرعه و نقش آن برای جامعه در این سال ها، این کسب و کار در آینده هم ادامه خواهد داشت، سیمون گفت: " 80 سال آینده، من نمی دانم که دقیقا چگونه این کسب و کار تغییر خواهد کرد و تکامل می یابد."

وی افزود: "چیزی که من از آن مطمئن هستم این است که ما همیشه باقی خواهیم ماند و این مزرعه را نگه می داریم، چراکه مشتریان و مردم در قلب همه ما جای دارند."

کسب و کار کشاورزی خانوادگی پس از 80 سال همچنان ادامه دارد

این شرکت در نظر دارد تا این نقطه عطف را در ماه سپتامبر (شهریور 96) جشن بگیرد و برای ساکنان محلی در روستا کوپن خرید مواد غذایی ارسال کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید