Iranian Agriculture News Agency

همکاری چینی‌ها و ژاپنی‌ها برای ایجاد شبکه تدارکات زنجیره سرد در چین

شرکت تجارت الکترونیک چینی JD.com، اعلام کرد یادداشت تفاهم استراتژیک با شرکت لجستیک ژاپنی Yamato Holdings Co., Ltd.، در زمینه ساخت شبکه تدارکات زنجیره ای سرد در چین برای تحویل کالاهای منجمد امضا کرده است.

همکاری چینی‌ها و ژاپنی‌ها برای ایجاد شبکه تدارکات زنجیره سرد در چین

شرکت تجارت الکترونیک چینی JD.com ، اعلام کرد یادداشت تفاهم استراتژیک با شرکت لجستیک ژاپنی Yamato Holdings Co., Ltd. ، در زمینه ساخت شبکه تدارکات زنجیره ای سرد در چین برای تحویل کالاهای منجمد امضا کرده است.

به گزارش ایانا از سایت "چاینا مانی نتورک"، علاوه بر این، دو شرکت برای توسعه فناوری انبارهای اتوماتیک، وسایل خودکار (بدن سرنشین)، هوش مصنوعی و داده های بزرگ همکاری خواهند کرد.

ریچارد لیو، رئیس و مدیر اجرایی JD.com ، گفت: "ما شاهد افزایش قابل توجه تقاضای مصرف کنندگان چینی برای محصولات ژاپنی در خرده فروشی ها بوده ایم؛ همکاری با Yamato Group تقویت شده و به مشتریان شرکت JD دسترسی بیشتری به برندهای با کیفیت ژاپنی و جهانی را خواهد داد."

وی افزود: "با گسترش همکاری در زمینه تدارکات زنجیره ای سرد و بهره بردن از خدمات یاماتو ، می توانیم به بازارهای بین المللی فراتر از ژاپن دست یابیم ، ما امکانی ایجاد می کنیم که شرکای تجاری بین المللی با چین رابطه داشته باشند و به طوری که مشتریان فعال JD را به 236.5 میلیون مشتری برسانیم."

تحت این همکاری، JD.com با استفاده از شبکه تدارکات یاماتو برای صادرات کالاهای چینی به ژاپن، جنوب شرق آسیا و اروپا استفاده خواهد کرد و یاماتو از شبکه تدارکات در سراسر کشور برای افزایش ظرفیت تحویل آخرین ظرفیت خود در چین بهره می برد.

این در حالی است که یاماتو، سرویس های تحویل بسته بندی منجمد خود را در سال 1988 راه اندازی کرد. JD.com در حال حاضر دارای 11 انبار برای غذاهای تازه و غذاهای دریایی است و خدمات تحویل کالاهای یخ زده را به 300 شهر چینی ارائه می دهد.

این اقدام اخیر JD.com می تواند به تقویت خدمات لجستیک این شرکت بینجامد. در ماه گذشته (ژوئن)، این شرکت همکاری اش را با شرکت هواپیمایی Eastern Airline در زمینه تدارکات هوایی، خدمات مسافرتی، سیستمهای بازاریابی و زیرساخت های اطلاعاتی اعلام کرد.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید