Iranian Agriculture News Agency

مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال کشور در گفت‌وگو با ایانا خبر داد:

واریز 10 میلیارد ریال به حساب چایکاران

ظهر امروز 10 میلیارد ریال دیگر از مجموع مطالبات چایکاران به حساب آنان واریز شد.

واریز 10 میلیارد ریال به حساب چایکاران

ظهر امروز 10 میلیارد ریال دیگر از مجموع مطالبات چایکاران به حساب آنان واریز شد.

مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر گفت: با پرداخت این مبلغ به حساب چایکاران کشور، از آغاز برداشت برگ سبز چای تاکنون بیش از یک‌هزار و 80 میلیارد ریال از مطالبات چایکاران به حساب آنان واریز شده است.

محمد صادق‌حسنی افزود: واریز بعدی طی دو روز آینده خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود میزان پرداخت‌ها مطالبات از مرز یک‌هزار و 150 میلیارد ریال بگذرد.

وی بیان کرد: امسال برگ سبز چای درجه یک، به قیمت دوهزار و ۶۲۴.2 تومان و برگ سبز چای درجه دو به یک‌هزار و ۴۶۹.5 تومان با مشارکت سازمان چای کشور و کارخانه‌های چای از کشاورزان خریداری شده است.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

صادق‌حسنی ارزش اقتصادی چای تولیدی کشور را تاکنون ۱۶۲ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با آغاز چین سوم از اوایل شهریورماه میزان ارزش اقتصادی چای تولیدی کشور افزایش خواهد یافت.

مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال کشور در پایان تأکید کرد: ۶۶ کارخانه چای طرف قرار داد سازمان چای کشور و سایر کارخانه ها به صورت آزاد در حال خرید تضمینی برگ سبز از چایکاران هستند.

به گزارش ایانا، از آغاز فصل برداشت چای تاکنون بیش از ۸۲ هزار و ۵۰۹ تن برگ سبز چای از مزارع چای گیلان و مازندران برداشت شده است که ۴۵ درصد آن چای درجه یک و ۵۵ درصد نیز چای درجه دو بوده است./

G-960523-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید