Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران/ خرید گندم کشاورزان به 8.6 میلیون تن رسید

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: با تامین و پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان دیگر از طلب گندمکاران، میزان بهای پرداختی به کشاورزان برای خرید تضمینی گندم به ۷۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران/ خرید گندم کشاورزان به 8.6 میلیون تن رسید

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: با تامین و پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان دیگر از طلب گندمکاران، میزان بهای پرداختی به کشاورزان برای خرید تضمینی گندم به ۷۲۰۰ میلیارد تومان رسید .

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده با بیان این که از آغاز فصل برداشت تاکنون،میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به 8.6 میلیون تن رسیده، اظهار کرد: ۱۸۵۰ میلیارد تومان دیگر از طلب گندمکاران با همکاری و مساعدت سازمان برنامه و بودجه، خزانه دولت،بانک مرکزی و بانک های کشور تامین مالی و به کشاورزان گندمکار پرداخت شد .

وی تصریح کرد: با پرداخت این 1850 میلیارد تومان، مجموع بهای پرداختی برای خرید تضمینی گندم کشاورزان به ۷۲۰۰ میلیارد تومان رسیده و 50 درصد طلب تمام کشاورزان گندمکار همه استان های کشور پرداخت شده است .

بخشنده اضافه کرد: پیگیری ها برای تامین مالی و پرداخت باقیمانده طلب کشاورزان گندمکار ادامه دارد .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:تاکنون 180 هزارتن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده و 100 درصد مطالبات کلزاکاران معادل 550 میلیارد تومان پرداخت شده است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید