Iranian Agriculture News Agency

آتش‌کوب دست‌ساز سمن‌ها، جنگل‌های زاگرس را نجات می‌دهد

هفته گذشته با ابتکار زیبای انجمن "حامیان محیط زیست مسجد سلیمان" آتش‌کوبی برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس ساخته شد.

آتش‌کوب دست‌ساز سمن‌ها، جنگل‌های زاگرس را نجات می‌دهد

هفته گذشته با ابتکار زیبای انجمن "حامیان محیط زیست مسجد سلیمان" آتش‌کوبی برای مهار آتش سوزی جنگل‌های زاگرس ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در آخرین هفته مرداد نیز قرار سبز فعالان محیط زیست سراسر کشور پیگیری شد تا وضعیت محیط زیست سرزمینمان، اندکی بهبود پیدا کند. در طول این هفته انجمن حامیان محیط زیست مسجد سلیمان با ابتکار خود برای ساخت آتشکوب به همه آموخت که زاگرس نشینان مردان روزهای سخت هستند.

در کردستان شهرستان بانه نیز طی هفته گذشته کمپین یک هفته‌ای حمایت از جنگل‌های زاگرس توسط "انجمن پاژین بانه" آغاز شد که از طرف مسئولین به دلایل نامشخص به دو روز کاهش یافت .

گروه "عاشقان طبیعت سروستان" فارس با کاشت درخت در اطراف حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان، اقدامی سبز در طول هفته گذشته انجام دادند.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

در سیاهکل استان گیلان هم برنامه آموزش و آشنایی کودکان با شغل محیط بانی در روز سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶ توسط "موسسه دوستداران سیاهکل" برگزار شد. در شهر لنگرود این استان نیز پاکسازی مشترک ساحل چمخاله لنگرود توسط "انجمن رفتگران طبیعت استان های گیلان و قزوین" انجام شد.

استان ایلام شهرستان آبدانان نیز شاهد قرار سبزی برای پاکسازی اطراف دریاچه دوقلو بود. این قرار سبز توسط "گروه بانوان طبیعت دوست آبدانان" برگزار شد. همچنین دورهمی "بانوان طبیعت دوست آبدانان" و گفتگوی آزاد محیط زیستی و دادن لیوان دائمی به بانوان در راستای کاهش لیوان یکبار مصرف در پارک سراب نیز طی هفته گذشته پیگیری شد .

L-960530-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید