Iranian Agriculture News Agency

راز جنازه زمین های کشاورزی حاشیه آزادراه خلیج فارس بر ملا شد

جوان نوشت: چهارم مرداد ماه سال ۹۳، مأموران پلیس جسد پسر ۲۵ساله‌ای به نام احسان را در زمین‌های کشاورزی حاشیه آزاد راه خلیج فارس کشف کردند.
در حالی که بررسی‌ها در جریان
بود جسد مثله شده زنی جوان در یافت آباد کشف شد. در بررسی‌های بعد معلوم شد که عامل دو قتل مردی به نام مجید است که ۲۴ آذر ماه سال ۹۳ بازداشت شد.
مجید در شرح قتل اول گفت: احسان از دوستانم بود و بدهکار بود، اما طلبش را نمی‌داد. روز حادثه برای گرفتن طلبم رفتم که با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم. او در شرح ماجرای دومین قتل هم گفت: مدتی قبل از حادثه با نازنین آشنا شدم با او رابطه داشتم تا اینکه همسرم از ماجرا با خبر شد. از نازنین خواستم رابطه‌مان را قطع کنیم که قبول نکرد. برای اینکه وفاداری‌ام را به همسرم ثابت کنم، تصمیم گرفتم نازنین را به قتل برسانم. بعد از قتل، گوش‌ها و بینی‌ نازنین را بریدم و داخل الکل گذاشتم و برای همسرم بردم. بعد از اعتراف به دو قتل، در بازجویی از همسر مقتول بود که از سومین جنایت نیز پرده برداشته شد.
او به مأموران گفت: روزی همسرم مقداری لوازم خودرو و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به خانه آورد و گفت این ها امانتی یکی از دوستانم است. با بررسی یکی از گوشی‌ها، عکس جوانی را دیدم که حجله او را سر خیابان دیده بودم. احتمال می‌دهم قاتل او شوهرم باشد.
در ادامه مجید ماجرای قتل سوم را نیز شرح داد و گفت: با اصغر نیز اختلاف مالی داشتم که او نیز از پرداخت طلبش طفره می‌رفت، به همین خاطر در بیست و هفتم مهر ماه در یک درگیری او را کشتم. با اقرارهای متهم، پرونده در بهمن ماه سال ۹۵ روی میز هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم سه مقتول، متهم بار دیگر ماجرای سه قتل را شرح داد.‌
در پایان هیئت قضایی متهم را به سه بار قصاص، سه سال حبس، ۱۴۸ ضربه شلاق به خاطر سرقت، ۹۹ ضربه شلاق به خاطر رابطه نامشروع و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت محکوم کرد. این حکم در شعبه ۴۷ دیوان عالی کشور تأیید شد. به این ترتیب متهم در یک قدمی چوبه‌دار قرار گرفت.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید