Iranian Agriculture News Agency

در هفته دولت رخ خواهد داد؛

افتتاح ۵۲ پروژه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح ۵۲ پروژه این سازمان و اداره کل منابع طبیعی استان سمنان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۵۲ پروژه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح ۵۲ پروژه این سازمان و اداره کل منابع طبیعی استان سمنان در هفته دولت خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار کرد: این پروژه‌ها در ۲ بخش عمرانی و تولیدی آماده بهره‌برداری در هفته دولت شده است .

وی با اشاره به مجموع هزینه انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها افزود: در مجموع بیش از ۲۷۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد پروژه هزینه شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: این میزان اعتبار شامل اعتبارات عمرانی ملی و استانی به همراه خودیاری بهره برداران و نیز تسهیلات ریالی و آورده شخصی است .

به گفته میرعماد، ۸۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال از این میزان هزینه، سهم اعتبارات عمرانی ملی و بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال نیز مربوط به اعتبارات عمرانی استانی بوده است که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود .

وی افزود: در حوزه عمرانی همچنین بیش از ۲۵ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در استان سمنان، از محل خودیاری بهره برداران تأمین شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اختصاص بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ریالی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال از هزینه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز از محل آورده شخصی بهره برداران تأمین شده است .

میرعماد با بیان اینکه ۱۳ پروژه از این پروژه‌ها که قرار است در هفته دولت امسال افتتاح شود مربوط به اداره کل منابع طبیعی استان سمنان بوده و یک پروژه نیز سهم تعاون روستایی این استان است اظهار داشت: ۳۸ پروژه قابل افتتاح هفته دولت امسال نیز سهم سازمان جهاد کشاورزی این استان است .

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۳۳ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد می‌شود اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب ایجاد شغل موقت برای ۱۶ هزار و ۴۴۱ نفر و تثبیث شغل برای ۹۰ نفر در استان سمنان می‌شود .

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۴۴ خانوار در استان سمنان از افتتاح این تعداد پروژه بیان کرد: عملیات اجرایی همه این پروژه‌ها در سال‌های ۹۵ و ۹۶ آغاز و برای افتتاح در هفته دولت امسال آماده شده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید