Iranian Agriculture News Agency

مدیر فروش بین الملل شرکت تراکتورسازی کره جنوبی:

تولید مجهزترین کمباین برداشت برنج با مشارکت ایران و کره

تولید مجهزترین کمباین برداشت برنج با مشارکت ایران و کره


مدیر فروش بین الملل یک شرکت تراکتورسازی کره جنوبی گفت: در آینده نزدیک با سرمایه گذاری مشترک ایران و کره جنوبی، تراکتور با ۱۴۰ اسب بخار و مجهزترین کمباین برداشت برنج در یکی از مجتمع‌های کشت و صنعت ایران تولید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، کیوهانگ در حاشیه سومین نشست سالانه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تراکتور LS کره جنوبی که در زرندیه برگزار شد، به ایسنا اظهار کرد: کره جنوبی بزرگ ترین تولید کننده کمباین پیشرفته در جهان است و از این جهت کمباین برداشت برنج با آخرین تکنولوژی با سرمایه گذاری مشترک ایران تولید و با تولید انبوه روانه بازار مصرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: از آنجا که شرایط آب و هوایی کره جنوبی با ایران متفاوت است؛ لذا کمباین تولیدی با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ایران تولید شده تا برای مصرف کننده مشکلی در نوع تولید بوجود نیاید.

کیوهانگ افزود: در ایران برخی زمین های کشاورزی بسیار سخت هستند و فعل و انفعالات کشاورزی در این زمین ها توسط تراکتورهای با توان کمتر از ۱۰۰ اسب بخار دشوار است؛ لذا تولید انبوه تراکتور با توان بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار و عرضه آن در ایران با سرمایه گذاری مشترک کره و ایران در دستور کار است و به زودی عملیاتی خواهد شد و نیاز مبرم کشاورزان با تولید تراکتور سنگین برطرف خواهد شد.

وی ایران را بهترین مقصد برای کره جنوبی به منظور سرمایه‌گذاری دانست و افزود: انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک از اهداف این کار گروهی است و ایران شریک تجاری خوبی برای کره جنوبی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی است.

کیوهانگ بیان کرد: مشارکت این شرکت کره‌ای با شرکت ایرانی موجب شده سبد کاملی از تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی مطابق با نیازهای کشاورزان ایرانی فراهم شود.

در حاشیه این نشست و در مراسمی با حضور سرمایه گذاران کشور کره جنوبی و نمایندگان شرکت مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه، از محصول جدید تراکتور LS که در این شهرستان تولید می‌شود، رونمایی شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید