Iranian Agriculture News Agency

ساناز سانیا با محتوای توصیه های سلامتی منتشر شد

ساناز سانیا با محتوای توصیه های سلامتی منتشر شد


شماره 113 ماهنامه سانازسانیا به سردبیری ساناز شریفی، با حال و هوایی تخم مرغی کیوسک های مطبوعاتی را با تصویر روی جلد "تخم مرغ پوشه با دیپ گواکامل" زینت بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، جدیدترین شماره ماهنامه ساناز سانیا در حالی روی پیشخوان کیوسک های مطبوعاتی نشسته است که در شماره جدید آن ضمن اشاره به پکیج متنوعی از انواع دستورپخت های خوشمزه و وسوسه کننده، نکاتی تغذیه ای را نیز جهت تشویق خوانندگان به حفط سلامتی و اندازه نگه داشتن در خوردن آنچه انسان به تغذیه آن ها نیاز دارد، منتشر کرده است. کما اینکه ساناز شریفی، سردبیر این ماهنامه در سرمقاله این شماره بر مراعات آن تاکید کرده و در مطلبی با عنوان "اندازه نگهدار که اندازه نکوست! " ضمن آن که غذا خوردن را به عنوان یکی از لذت‌های بزرگ زندگی متذکر شده است، اندازه نگه داشتن و مصرف متعادل انواع خوراکی ها را که تغذیه آن ها به گفته شریفی، جزو حقوق بدیهی انسان هاست، مورد تاکید قرار داده و نوشته است: "... نباید خاصیت اورگانولپتیک غذاها و نوشیدنی‌ها را فراموش کنیم؛ یعنی نباید یادمان برود که ما از مصرف خوراکی‌ها لذت می‌بریم و یکی از حقوق انسانی‌مان همین حق غذا خوردن است. ما با غذاها و نوشیدنی‌ها خاطره داریم و خاطره‌ها می‌سازیم و از آنجا که خوراکی‌ها دوست‌داشتنی و لذت‌بخش هستند و بخشی از خستگی روزانه‌مان را رفع می‌کنند، نباید آن را دست کم بگیریم و..."
بنابراین گزارش، دستور تهیه نان تخم مرغی، کرپ تخم مرغ، املت پونه، فریتاتای قارچ و اسفناج، املت در مافین، تهیه سس پستو، کوفته سیب زمینی، کباب مشتی، خورش چغرتمه (گیلان)،ساندویچ استیک و ده ها دستور پخت دیگر در زمینه دسر و انواع کیک و شیرینی های بین الملل از جمله مطالب این شماره است که به همت همکاران ساناز سانیا گردآوری و منتشر شده است.
البته در این شماره ماهنامه، بخشی از محتوای مجله هم به ارائه نکته های تکنیکی مانند " یک گریل ایمن و خوشمزه برای تابستان" و رعایت زمان پخت آن اختصاص یافته که در کنار گزارش های خبری مانند انتشار کلیاتی از جلسه توسعه گردشگری رشت که اخیرا با حضور مسوولان ارشد استان گیلان با بنیانگذار موسسه فرهنگی هنری "ساناز سانیا" برگزار شده بود، مجله ای پر ملات را برای خوانندگان خود تدارک دیده اند./
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید