Iranian Agriculture News Agency

60 هزار راس دام زنده در عید قربان در استان تهران عرضه می‌شود/38 اکیپ بهداشتی نظارت و بازرسی را برعهده دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه 60 هزار راس دام سبک به مناسبت روز عرفه و عید قربان خبرداد و گفت: 38 اکیپ نظارت و بازرسی در سطح استان در روز عرفه و عید قربان مراحل بهداشتی و ذبح کشتارهای دام را برعهده خواهند داشت.

60 هزار راس دام زنده در عید قربان در استان تهران عرضه می‌شود/38 اکیپ بهداشتی نظارت و بازرسی را برعهده دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه 60 هزار راس دام سبک به مناسبت روز عرفه و عید قربان خبرداد و گفت: 38 اکیپ نظارت و بازرسی در سطح استان در روز عرفه و عید قربان مراحل بهداشتی و ذبح کشتارهای دام را برعهده خواهند داشت .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران افزود: به منظور اجرای سنت حسنه در روزهای عرفه و عید قربان، عرضه دام زنده و سبک با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و اتحادیه های تولیدی و توزیعی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه 38 جایگاه عرضه دام در روزهای عرفه و قربان در سطح شهر و شهرستان های تابعه استان فعال هستند اظهارکرد: از این تعداد 25 جایگاه در سطح شهر و مابقی نیز در شهرستان های تابعه، دام زنده و سبک را به فروش می رسانند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح بهداشت و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی برای شهروندان، اداره کل دامپزشکی استان تهران در قالب 38 اکیپ شامل 250 دامپزشک و 107 بازرس گوشت در سطح شهر و شهرستان های تابعه نظارت، بازرسی و موارد بهداشتی را به صورت ثابت و سیار بررسی خواهند کرد.

منصوری خاطر نشان کرد: براین اساس در روزهای عرفه و قربان نیز با همکاری نمایندگی ولی فقیه 38 ناظر شرعی در جایگاه های ثابت مستقر می شوند.

وی از کلیه شهروندان درخواست کرد تا برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا در سطح شهر و تامین و تضمین سلامت لاشه های کشتار شده، حتما به مراکز پیش بینی شده مراجعه کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید