Iranian Agriculture News Agency

حمایت مالی اوکراین از گسترش تولیدات ماشین‌های کشاورزی

افزایش سرمایه‌گذاری اوکراین برای جبران تولید ماشین‌آلات کشاورزی/ سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری آغاز برنامه‌ای در مقیاس وسیع‌تر است

ولادیمیر گرویزمن، نخست‌وزیر اوکراین، اعلام کرد که به افزایش سرمایه‌گذاری در برنامه جبران بخشی از هزینه‌های ماشین‌آلات کشاورزی این کشور به مبلغ یک میلیارد گرونیا در سال 2018 (معادل 40 میلیون دلار امریکا) علاقه‌مند است.

افزایش سرمایه‌گذاری اوکراین برای جبران تولید ماشین‌آلات کشاورزی/ سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری آغاز برنامه‌ای در مقیاس وسیع‌تر است

ولادیمیر گرویزمن (Volodymyr Groysman) ، نخست وزیر اوکراین، اعلام کرد که به افزایش سرمایه گذاری در برنامه جبران بخشی از هزینه های ماشین آلات کشاورزی این کشور به مبلغ یک میلیارد گرونیا (Hryvnia) در سال 2018 (معادل 40 میلیون دلار امریکا) علاقمند است.

به گزارش ایانا از سایت "اگریکالچر این نیوز"، طبق اعلام خدمات رسانه ای هیات وزیران، برنامه دولت برای دریافت بازپرداخت 20 درصدی هزینه ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات تولیدی در اوکراین، ساز و کار مؤثری برای کشاورزانی است که قصد ارتقاء تجهیزات شان را دارند و همچنین تولید کنندگانی که در ساخت ماشین آلات کشاورزی متخصص اند.

با توجه به اعلام دولت، اولین معامله این برنامه در آینده نزدیک به طور رسمی انجام خواهد شد.

امسال، مبلغ 550 میلیون گرونیا (UHA) به برنامه جبران بخشی از هزینه های تجهیزات کشاورزی اوکراین اختصاص داده شده است. این میزان، آغاز برنامه ای در مقیاس وسیع تر برای حمایت از تولید ماشین آلات ملی کشاورزی است. این برنامه ابتکاری سال آینده نیز ادامه خواهد یافت و به میزان سرمایه گذاری آن افزوده خواهد شد. نخست وزیر گفت که این مبلغ تا سال آینده به یک میلیارد گرونیا خواهد رسید.

گرویزمن اظهار داشت که او به این واقعیت علاقمند است که کارخانه های اوکراین کالاهای رقابتی تولید کنند و در حالی که اوکراین مشاغلی دارد، بازهم تولیدات خود را گسترش دهند.

پانوشت:

1. Ukrainian Hryvnia

ترجمه: مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید