Iranian Agriculture News Agency

تحلیل و پیش بینی 2025-2017 بازار جهانی کشاورزی هوشمند/ افزایش حاصلخیزی مزارع با مشارکت داده های غیرمنتظره

رشد بازار جهانی کشاورزی هوشمند از 11.30 میلیارد دلار امریکا در سال 2016 به 30.01 میلیارد دلار امریکا تا سال 2025 با نرخ رشد ترکیبی سالانه 11.5 درصد بین سال های 2017 تا 2025 قابل انتظار است.

تحلیل و پیش بینی 2025-2017 بازار جهانی کشاورزی هوشمند/ افزایش حاصلخیزی مزارع با مشارکت داده های غیرمنتظره

رشد بازار جهانی کشاورزی هوشمند از 11.30 میلیارد دلار امریکا در سال 2016 به 30.01 میلیارد دلار امریکا تا سال 2025 با نرخ رشد ترکیبی سالانه 1 (CAGR) 11.5 درصد بین سال های 2017 تا 2025 قابل انتظار است.

به گزارش ایانا از سایت "اگریکالچر این نیوز" کشاورزی هوشمند برنامه های کاربردی از فنّاوری های نسل جدید است که جایگزین شیوه های کشاورزی سنتی می شود. شرکت آگ کو (AGCO) ، مؤسسه اگ جانکشن (Ag Junction) ، شرکت فنّاوری اگ لیدر (Ag Leader) و شرکت تولیدی دییر (Deer) نقش عمده ای در این بازار دارند. منطقه آسیا-اقیانوسیه 2 (APAC) ، بزرگترین سازنده سیستم های کشاورزی هوشمند و به دنبال آن اروپاست؛ در حالی که در منطقه خاورمیانه و آفریقا نیز به کارگیری سیستم های کشاورزی هوشمند در حال افزایش است و پیش بینی می شود که این قسمت ها از نظر بازارهای کشاورزی هوشمند امیدوار کننده ترین مناطق باشند.

این گزارش بر تقسیم بندی عمیق این بازار مبتنی بر نوع محصول و برنامه های کاربردی تمرکز دارد. تقسیم بندی جغرافیایی این گزارش پنج منطقه عمده را در بر می گیرد: امریکای شمالی؛ اروپا؛ آسیا-اقیانوسیه؛ خاورمیانه و آفریقا 3 (MEA) ؛ و امریکای جنوبی. بازار منطقه ای بیشتر به وسیله کشورهای مربوطه دو شاخه شده است. بخش حرفه ای قسمت کاربر پایانی، بزرگترین سهم بازار هوشمند کشاورزی در سال 2016 را محاسبه کرد؛ در حالی که انتظار می رود منطقه آسیا-اقیانوسیه با بالاترین نرخ رشد ترکیبی سالانه طی دوره پیش بینی شده رشد داشته باشد.

اهداف این گزارش ارائه مرور کلی بر بازار جهانی کشاورزی هوشمند با تقسیم بندی دقیق بازار است. همچنین، در حال حاضر پیش فرض های موجود در این بازار را تحلیل و وضعیت بازار را تا سال 2025 پیش بینی می کند. این گزارش در طول دوره پیش بینی، پویایی بازار را تحت تأثیر قرار می دهد. علاو بر این، پیش فرض های رقابتی، روند جغرافیایی و فرصت های موجود در بازارها با توجه به تمام مناطق جغرافیایی را تحلیلی می کند. همچنین این گزارش مشخصات شرکت های اصلی را که نقش کلیدی در این بازار دارند، همراه با راهکارهای آن ها ارائه می دهد. از سوی دیگر، در گزارش مذکور، تحلیل های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فنّی 4 (PEST) از تمامی مناطق پنچ گانه همراه با تحلیل های نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدید ها 5 (SWOT) برای تمامی شرکت های موجود در گزارش ارائه شده است.

منطقه آسیا-اقیانوسیه یکی از مناطق برجسته در بازار کشاورزی هوشمند است که به دلیل پیشرفت های فنّاورانه و کاربرد قابل توجه راه حل های کشاورزی هوشمند بیشترین درآمد را در سطح جهانی دارد. رشد سریع اقتصادی در این منطقه با رشد قابل ملاحظه در بخش ساختمان، مسیر افزایش سازگاری و سوق دادن بازار به سمت بازار کشاورزی هوشمند را هموار می کند.

انتظار می رود که منطقه آسیا-اقیانوسیه در طول دوره پیش بینی با بالاترین نرخ رشد ترکیبی سالانه در بازار کشاورزی هوشمند پیشرو باشد. برخی از بازیگران اصلی این بازار در میان تمامی شرکت ها می توان به اسامی زیر اشاره کرد:

شرکت اگ کو، مؤسسه اگ جانکشن، شرکت فنّاوری اگ لیدر، شرکت دییر، صنایع راون (Raven Industries) ، مؤسسه فنّاوری سمیوسبیو (Semiosbio) ، گروه توسعه اس اس تی (SST Development Group) ، شرکت فنّاوری تیجت (Teejet) ، شرکت کشاورزی دقیق تاپکون (Topcon) و شرکت هوانوردی تریمبل (Trimble Navigation) با مسئولیت محدود.

برای مشاهده جزئیات این گزارش به آدرس www.researchandmarkets.com/research/f9hdll/smartagriculture مراجعه نمایید.

پانوشت:

1. compound annual growth rate

2. Asia-Pacific

3. Middle East and Afric

4. strengths, weaknesses, opportunities, and threats

5. Political, Economic, Social and Technological

ترجمه: مهشید جلالیان


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید