Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در اردبیل؛

پایداری صادرات گوشت مرغ در گرو رعایت استاندارد جهانی

عباس عباسی در مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور شرک آرتا جوجه سبلان افزود: کشتارگاه صنعتی مرغ زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ شرکت آرتا جوجه سبلان اردبیل یکی از مجهزترین کشتارگاههای طیور در سطح کشور است که تمامی استانداردها و معیارهای جهانی به بهترین نحو ممکن در آن مدیریت می شود .

پایداری صادرات گوشت مرغ در گرو رعایت استاندارد جهانی

عباس عباسی در مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور شرک آرتا جوجه سبلان افزود: کشتارگاه صنعتی مرغ زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ شرکت آرتا جوجه سبلان اردبیل یکی از مجهزترین کشتارگاههای طیور در سطح کشور است که تمامی استانداردها و معیارهای جهانی به بهترین نحو ممکن در آن مدیریت می شود.

به گزارش خبرنگار ایانا از اردبیل، کشتار گاه طیور مدرن و مجهز به خط دو این امکان را فراهم می سازد که بدون دخالت دست و با رعایت کلیه موازین بهداشتی بسته بندی و انجماد و ارسال به بازار مصرف از هر لحاظ اعتماد و اطمینان مصرف کنندگان را جلب نماید.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود : یکی از اساسی ترین شرایط لازم برای صادرات مرغ به خارج از کشور رعایت اصول و موازین بهداشتی است. صادرات مرغ باید مطابق با معیارهای بین المللی باشد و می باید با رعایت دقیق موازین بهداشتی و مورد قبول جهانی اعتماد کشورهای همسایه را برای صادرات گوشت مرغ فراهم سازیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: تامین سلامت مصرف کننده جزو مسئولیت های خطیر سازمان دامپزشکی است و همه ما در این ارتباط مسئول هستیم.

لازم به توضیح است که این کشتار گاه مجهز به خط دو دارای ظرفیت سردخانه 3500 تنی ، تونل انجماد 100 تنی است که در مساحت 26 هزار مترمربع بنا شده است که 40 درصد از محصولات آن برای صادرات و 60 درصد آن به مصرف داخلی خواهد رسید./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید