Iranian Agriculture News Agency

ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) در بیستم مهرماه 1396 در شهر شیراز و با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت ایران برگزار می‌شود



ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) در بیستم مهرماه 1396 در شهر شیراز و با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت ایران برگزار می‌شود .

به گزارش ایانا ، پس از برگزاری موفقیت آمیز 5 دوره مجموعه کنفرانس های IMBC و 3 دوره تور و سمینار مدیریتی "کشتی مذاکره" برای بیش از 3000 نفر از مدیران، کارآفرینان و صاحبان برند در سال جاری ششمین کنفرانس ملی IMBC در سالن همایش‌های فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود .

این کنفرانس یک‌روزه در راستای سال "اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال" با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه ، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت، هم‌چون دکتر محمود محمدیان (مشاور ارشد بازاریابی، برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و مشاور ارشد بازاریابی و پژوهش بازار بانک ملت)، دکتر بهنود الله وردی نیک (مشاور ارشد برند، هدایتگر و استراتژیست کمپین های برندینگ)، دکتر یحیی علوی (مشاور ارشد بازاریابی و فروش و تنها سخنران بین المللی حرفه ای ایران)، مهندس نیما حکیمی مقدم (مشاور و استراتژیست بازاریابی و برند)، سخنرانی ویژه یک کارآفرین نمونه ملی در حوزه کارآفرینی، میزبان بیش از 500 نفر از مدیران، صاحبان برند، کارآفرینان و علاقه مندان این حوزه در شهر شیراز خواهد بود .

هم‌چنین برای اولین بار در جنوب کشور دبیرخانه کنفرانس اقدام به ارزیابی و تقدیر از برندهای محبوب داخلی در حوزه های مختلف در سطح استان فارس و جنوب کشور خواهد کرد که شامل معرفی این برندهای محبوب و اهدای لوح تقدیر و یا تندیس ویژه کنفرانس IMBC در روز برگزاری است .

به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس گواهینامه معتبر از سوی دبیرخانه IMBC اعطا می‌شود و ثبت نام رسمی این کنفرانس از یکم تیرماه 1396 آغاز و تا بیستم مهرماه 1396 ادامه خواهد داشت .

گفتنی است برگزار کنندگان این کنفرانس گروه آموزشی اندیشه گستر با همکاری نمایندگی انحصاری پیام های بازرگانی صدا و سیمای استان فارس هستند .

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس به وبسایت رسمی آن به نشانی www.imbcgroup.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 07136241979 / 09174059002 مسئول دبیرخانه تماس بگیرند .
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید