Iranian Agriculture News Agency

بازگشت به ریشه‌ها/ بانوی ایرلندی، تولید پنیر را به پرستاری ترجیح داد

بانوی ایرلندی، ترزا راش، حرفه خود رابه عنوان پرستار بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به تولید کننده تجاری پنیر در حومه گالوی ( شهری در ایرلند) تغییر داده است.

بازگشت به ریشه‌ها/ بانوی ایرلندی، تولید پنیر را به پرستاری ترجیح داد

بانوی ایرلندی، ترزا راش، حرفه خود رابه عنوان پرستار بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به تولید کننده تجاری پنیر در حومه گالوی ( شهری در ایرلند) تغییر داده است.

به گزارش ایانا از سایت "ایدیپندنت"، با این حال برای ترزا راش، این انتقال زمانی آغاز خواهد شد که او پاییز امسال تولید تجاری پنیر خود را در Kylemore Farmhouse راه اندازی کند.

ترزا، 37 سال سن دارد و بیش از 14 سال در بیمارستان های مختلف در خارج کشور از استرالیا گرفته تا نیوزیلند و ایالات متحده کار کرده است، اما او همیشه در این اندیشه بود که به توسعه کسب و کار مزرعه خانوادگی اش در نزدیکی پورتومنا در گالوی برگردد.

وی گقت: "من علاقه خاصی به تولید پنیر داشتم و زمانی که در نیوزیلند بودم، در جامعه کشاورزی موری در منطقه وایکاتو زندگی و کار می کردم ، درک چگونگی توسعه کسب و کار در تولید مواد غذایی به من داد. پس زمانی که برای تعطیلات معمول دو هفته ای در سال 2015 به خانه برگشتم، تصمیم گرفتیم تا پنیر در مزرعه درست کنیم و این تصمیم در تعطیلات دو هفته ای، منجر به دو سال تحصیل در زمینه تولید پنیر و انجام مشاوره و کسب و کار مختلف دوره های آموزشی توسط شرکت محلی گالوی و برنامه آکادمی غذایی Musgrave (عمده فروش ایرلندی ) شد."

این بانوی ایرلندی افزود: " طی این زمان، من به سوئیس و ناتینگهام رفتم تا دوره های مختلف پنیر سازی را تکمیل کنم."

ترزا راش یادآوری می کند: " همسایه ما ، ماریون روئلولد، برنده جایزه سازندگان پنیر ، که پنیر را با نام تجاری کیلن تولید می کند ، در این راه کمک ام کرد."

خانواده راش، از سال 1820 در نزدیکی پورتومنا (شهری درجنوب شرقی شهرستان گالوی در ایرلند) کشاورزی کرده اند و مزرعه Kylemore House خود را در دهه 1960 به یک شرکت لبنی تبدیل کردند. پدر و مادر ترزا، برتی و جولی، همراه با برادرش ، بریان، گله ای با 97 راس گاو هولشتاین را نگهداری و محصولاتی به فروشگاه Arrabawn ، عرضه کننده محصولات لبنی، ارسال می کنند، همچنین سارا خواهر ترزا در بخش مراقبت از حیوانات کار می کند، چراکه وی دامپزشک است.

ترزا یادآور شد: "مواد خام ، شیر تولیدی خودمان است که از گاوهایی که تنها از علف تغذیه کرده اند، تهیه می شود ، به طوری که شیری با کیفیت بالا است که کاملا ارزیابی شده و توسط Bord Bia Origin Green (1) تأیید شده است و افتخار می کنم که ما رد پای کم کربن در مزرعه مان داریم."

این درحالی است که، قرار است ساختمانی در مزرعه به عنوان پلت فرم تولید پنیر مورد استفاده قرار گیرد.

ترزا، همچنین از سوی Sheridans Cheesemongers (در زمینه پنیرهای دست سازو با کیفیت فعالیت دارد) و سوپر مارکت زنجیره ای SuperValu در بخش تجاری و توزیع کسب و کار حمایت می شود.

همچنین ترزا قرار است پنیر جدید سوئیس خود را به عنوان "محصول برتر" در ماه اکتبر عرضه کند.

وی گفت: "طرح من این است که در سال جاری با یک خط تولید کوچک شروع کنم و سپس به طور مداوم ساخت و توسعه کارخانجات و تولید پنیر انجام شود. امیدوارم که عرضه به طور مستقیم از طریق غذاهای بسته بندی شده و فروش آنلاین صورت گیرد."

شاید بتوان گفت که ترزا، به عنوان تازه واردترین فرد در زمینه سازنده پنیر سنتی ایرلند به شمار می رود.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Bord Bia Origin Green : اولین برنامه پایداری غذایی در سطح ملی است که توسط Bord Bia ( سازمان ایرلندی که ارتباط دهنده بین تولید کنندگان ایرلندی و مشتریانش در سراسر جهان است) ایجاد شده است. محصولات غذایی را از کشاورزان به تولید کنندگان مواد غذایی، خرده فروشان به اپراتورهای خدمات غذا، با یک هدف مشترک، می رساند: که آن هدف تولید مواد غذایی پایدار است. این بدان معناست که غذاهای سالم و مغذی به طور همزمان با توجه به در نظر گرفتن مسایل زیست محیطی و جامعه محلی تولید شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید