Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد؛

ثبت نام ۴۰۰ طرح کشاورزی در سامانه بهین یاب به ارزش ۹۰میلیارد تومان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:۴۰۰ طرح کشاورزی به ارزش ۹۰ میلیارد تومان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۴۰۰ طرح کشاورزی در سامانه بهین یاب به ارزش ۹۰میلیارد تومان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:۴۰۰طرح کشاورزی به ارزش۹۰میلیارد تومان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد پیشداد در جلسه ستاد کشت های پاییزه و ستاد دانه های روغنی(کلزا)، ستاد تغذیه جهادکشاورزی استان کردستان افزود: از این تعداد۲۹۹طرح به ارزش۵۵میلیارد تومان در جلسات کارشناسی بانک ها و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت در کارگروه رفع موانع تولید به تصویب رسید که برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند .

وی گفت: مدیران شهرستان ها باید با اطلاع رسانی به متقاضیان، برای عقد قرار داد به شعبات بانک ها معرفی کنند .

وی همچنین یاداور شد: کلزاکاران کردستانی با معرفی ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان ها و مراجعه به بانک کشاورزی از طریق منابع داخلی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به الزام بیمه دانه های روغنی کلزا اظهار کرد: تسهیل در انجام روند بیمه برای کشاورزان لازم و ضروری است و باید پیگیری های لازم در این مورد توسط مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان ها انجام شود .

به گفته پیشداد بیمه کشاورزی استان همسو با سیاست های بخش کشاورزی است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید