Iranian Agriculture News Agency

60 تولیدکننده برتر بخش کشاورزی درخراسان رضوی تجلیل شدند

60 تولیدکننده برتر بخش کشاورزی خراسان رضوی همزمان با هفته جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در مشهد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایانا از مشهد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این مراسم با تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان در تولید محصولات کیفی و کمی بر اساس معیارهای جهانی از آنان به‌عنوان مدافعان اقتصادی کشور یاد کرد.

دکتر سیدمحمد طباطبایی یزدی با اشاره به اینکه این تولیدکنندگان شعار "ما می‌توانیم" را در عمل محقق کرده‌اند، گفت: به همت تلاشگران این بخش، زمینه مناسب برای رشد اقتصاد مبتنی بر کشاورزی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری که توسط رهبری به‌عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، افزود: تولید محصولات کیفی منطبق با معیارهای جهانی ما را قادر خواهد ساخت که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی محصولات را در قالب فرآوری مناسب و بسته‌بندی قابل قبول به بازارهای خارجی عرضه کنیم.

طباطبایی یزدی خاطرنشان کرد: حمایت مستقیم و غیرمستقیم این سازمان از تمام بهره‌برداران در راستای تحقق اهداف ملی در رسیدن به توسعه پایدار تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان زیربخش‌های مختلف کشاورزی، با توجه به اهداف ملی در رسیدن به "توسعه پایدار" در تمامی بخش‌های کشاورزی وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند و باید تلاش خود را در برهه کنونی بیش از پیش افزایش دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تولید محصول سالم و کیفی را در راستای دسترسی به اهداف توسعه‌ای از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف بخش کشاورزی بیان کرد.

طباطبایی یزدی با توجه به کمبود منابع آب در استان به دلیل کاهش ادواری نزولات جوی و از دیگر سو رشد فزاینده جمعیت، تجدیدنظر در روش‌های تولید محصولات کشاورزی ضروری است و یکی از مهمترین گام‌ها در این روند استفاده از آبیاری تحت فشار در تولید محصولات باغی و زراعی است.

در این مراسم، از 60 تولیدکننده برتر استانی در زیربخش‌های مختلف بخش کشاورزی، با اهداء لوح و جوایز ارزنده تقدیر شد./

خبرنگار: حجت رحیم‌زاده

A-910324-04_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید