Iranian Agriculture News Agency

ذخیره سازی 400 تن گوشت مرغ برای ایام محرم در هرمزگان

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان هرمزگان از ذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز خبر داد و گفت: در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان وهیات های عزاداری در ایام محرم تاکنون 400تن گوشت مرغ و 170تن گوشت قرمز ذخیره سازی شده است.

ذخیره سازی 400 تن گوشت مرغ برای ایام محرم در هرمزگان

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان هرمزگان از ذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز خبر داد و گفت: در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان وهیات های عزاداری در ایام محرم تاکنون 400تن گوشت مرغ و 170تن گوشت قرمز ذخیره سازی شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، تقی زاده افزود: با برنامه ریزی های انجام شده اقلام مورد نیاز شهروندان از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود .

وی خاطر نشان کرد: هیات های عزاداری و شهروندان می تواند با معرفی نامه از سوی دستگاه های ذیصلاح اقدام به تهیه کالاهای مورد نیاز خود از طریق فروشگاه های زنجیره ای کنند .

تقی زاده با بیان اینکه شرکت پشتیبانی دام حمایت از مصرف کننده وتولید کننده را جز وظایف اصلی خود می داند اظهار کرد: سالیانه با هدف تنظیم بازار قریب به 2هزارو800تن گوشت مرغ منجمد با قیمت 5هزارو800 تومان در اختیار فروشگاه های زنجیره ای قرار می گیرد .

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان وجود ندارد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید