Iranian Agriculture News Agency

با حضور کارشناسانی از هفت کشور جهان

نشست بین‌المللی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" برگزار می‌شود

نشست تخصصی علمی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" با حضور کارشناسان و صاحب نظران بین‌المللی از هفت کشور جهان طی 6 نشست جداگانه علمی در مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار می‌شود.

نشست بین‌المللی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" برگزار می‌شود

نشست تخصصی علمی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" با حضور کارشناسان و صاحب نظران بین‌المللی از هفت کشور جهان طی 6 نشست جداگانه علمی در مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار می‌شود .

به گزارش ایانا، این نشست علمی با حضور متخصصانی از کشورهای ایران، آلمان، سوئیس، فرانسه، کنیا و پاکستان به منظور جستجوی راهکارهای پایدار برای مقابله با تأثیرات منفی تغییرات اقلیم در منطقه از طریق ‌های بومی ومحلی برگزار می‌شود .

در این نشست ظرفیت‌های دانش بومی برای سازگاری بهتر با تغییرات اقلیم طی 6 نشست علمی جداگانه با عناوین: "سازگاری با تغییرات اقلیمی از طریق فناوری"، "جنبه های اجتماعی و مدیریتی سازگاری با تغییرات اقلیمی"، "ابتکارات و برنامه‌های مرتبط با سازگاری با تغییرات اقلیمی"، "تغییرات اقلیمی، اکولوژی انسانی و منظرهای فرهنگی"، "آبیاری سنتی و سازگاری با تغییرات اقلیمی" و نیز جمع بندی و گزارش نهائی تشکیل می‌شود .

این نشست با همکاری مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد، دفتر ‌یونسکو در تهران، شرکت سهامی آب منطقه ای یزد و دانشگاه یزد از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید