Iranian Agriculture News Agency

معیارهای جدید کسب و کار کشاورزی اَگکو (AGCO)/ توسعه مهارت ها، رهبری و تخصص های راهبردی با هدف موفقیت کشاورزی آفریقاست/ دانش آموزان سراسر آفریقا تحت آموزش قرار می گیرند

شرکت کشاورزی اَگکو (AGCO)، تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات کشاورزی در سراسر جهان، یک شریک رهبر در برنامه ای آموزشی با نام تجاری جدیدی است که در راستای توسعه استعدادها برای پر کردن نقش حیاتی مدیریت پیشرفته در کشاورزی آفریقا و زنجیره تأمین راه اندازی شده است. در حال حاضر، این مسئله شکاف اصلی در منابع مهارت های آفریقاست.

معیارهای جدید کسب و کار کشاورزی اَگکو (AGCO)/ توسعه مهارت ها، رهبری و تخصص های راهبردی با هدف موفقیت کشاورزی آفریقاست/ دانش آموزان سراسر آفریقا تحت آموزش قرار می گیرند

شرکت کشاورزی اَگکو (AGCO) ، تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات کشاورزی در سراسر جهان، یک شریک رهبر در برنامه ای آموزشی با نام تجاری جدیدی است که در راستای توسعه استعدادها برای پر کردن نقش حیاتی مدیریت پیشرفته در کشاورزی آفریقا و زنجیره تأمین راه اندازی شده است. در حال حاضر، این مسئله شکاف اصلی در منابع مهارت های آفریقاست.

به گزارش ایانا از سایت "اگریکالچر این نیوز"، این شرکت، تفاهم نامه ای را در 25 سپتامبر امسال با شرکای خود؛ کسب و کار استارثمور (SBS) کنیا، دانشگاه هارپر آدامز (Harper Adams) انگلستان و مؤسسه بریج آفریکا (The Bridge Africa) کنیا، اجرا کننده برنامه هایی برای آماده سازی جوانان فارغ التحصیل برای اشتغال، امضاء کرد تا دوره آموزشی مهم و جدیدی برای مشاغل کشاورزی برپا کند که برنامه کسب و کار کشاورزی اگکو 1 (AAP) نام گرفت.

سرعت تغییر شیوه های کشاورزی، از تقاضا برای تولید مواد غذایی بیشتر در کشاورزی نشأت می گیرد. برنامه کسب و کار کشاورزی اَگکو، برای تمامی دانش آموزان سراسر آفریقاست و پاسخ مستقیمی به نیاز برای ورود استعدادهای جوان به بخش مشاغل کشاورزی آفریقاست.

نورالدین عثمان ، معاون رئیس شرکت اَکگو و مدیر عامل این شرکت در آفریقا، می گوید:"ما به راه اندازی چنین برنامه جدید و جامع کسب و کار کشاورزی بسیار افتخار می کنیم. اَگکو، رهبر جهانی در طراحی، تولید و توزیع راه حل های کشاورزی، به خوبی از کمبود مهارت های مدیریت در بخش زنجیره تأمین کشاورزی آفریقا آگاه است. بنابراین، ما ابتکار عملی برای رویارویی با این چالش که در رأس آن تعهدی بلند مدت جهت توسعه مهارت ها در آفریقاست را آغاز کرده ایم."

این طرح از ماه مارس سال 2018 آغاز می شود. آ آ پی (AAP) ، برنامه کسب و کار کشاورزی معتبر و دو ساله ای با مشارکت اس بی اس، در نایروبی، زامبیا و آفریقای جنوبی است که 25 نفر از دانش آموزان 30-20 ساله را در بر می گیرد تا با کمک اَگکو فرصت های شغلی بالقوه ای به وجود آید. هدف در حال پیشرفت آن است که این برنامه را به شکل واحدهای آموزشی به کمک فنون یادگیری از راه دور و ترکیبی گسترش دهند.

آقای عثمان تشریح می کند که این طرح، برنامه ای قوی و مبتنی بر کسب و کار است تا آموزش مهارت های حیاتی و توسعه رهبری و تخصص های راهبردی برای پیشبرد موفقیت کشاورزی آفریقا را فراهم کند. این امر تأکیدی بر رویکرد ما، یعنی اطمینان از اداره آفریقا توسط خودش است. پس از اتمام این دوره، دانش آموزان فرصت هایی برای حضور در سازمان آفریقایی اَگکو به دست خواهند آورد که جنبه های شغلی بسیار خوبی را برای آنان فراهم می کند. این طرح، موقعیت برد-بردی برای تمامی مشارکت کنندگان در آن است.

دکتر جورج انجنگا (George Njenga) ، رئیس مدرسه کسب و کار استارثمور، گفت:"ما مطمئنیم که از طریق این مشارکت، ظرفیت پرداختن به نیازهای بخش کشاورزی را داریم. این برنامه ارتباط صنعت با دروس نظری را برای رسیدگی به روند فعلی در این بخش با یکدیگر هماهنگ می سازد."

درباره شرکت اَگکو:

اَگکو، رهبری جهانی در طراحی، تولید و توزیع راه حل های کشاورزی و حمایت از کشاورزی حاصلخیزتر از طریق خطول کامل تجهیزات و خدمات مرتبط با این بخش است. محصولات شرکت اَگکو، با پنج نام تجاری اصلی به نام های چلنجر (Challenger®) ، فِندتی (Fendt®) ، جی اس آی (GSI®) ، مسی فرگوسن (Massey Ferguson®) و والترا (Valtra®) به فروش می رسد و خدمات بهینه سازی مزرعه و فنّاوری های دقیق فیوز (Fuse®) از آنها پشتیبانی می کند و در سطح جهانی از طریق ترکیب حدود 100هزار نمایندگی و توزیع کننده مستقل در بیش از 140 کشور توزیع می شود. این شرکت در سال 1990 تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر دولوث (Duluth) در ایالت جورجیا (Georgia) آمریکا واقع شده است. فروش خالص این شرکت در سال 2016، 7.4 میلیارد دلار بوده است.

پانوشت:

1. AGCO Agribusiness Program

ترجمه: مهشید جلالیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید