Iranian Agriculture News Agency

جایزه ملی کیفیت شیر ایرلند، برندگان خود را شناخت/جایزه ملی کیفیت شیر 2017 ، به کشاورزان نسل ششم رسید

جایزه بهترین کیفیت شیر به جان و ماریا والش، از شرکت تیپراری Tipperary که شیر خود را به Dairygold Co-op عرضه می کنند، اهدا شده است.

جایزه ملی کیفیت شیر ایرلند، برندگان خود را شناخت/جایزه ملی کیفیت شیر 2017 ، به کشاورزان نسل ششم رسید

خانواده والش، در مزرعه خانوادگی والش، در روستای بالی لوبی ( Ballylooby )از شهرستان تیپراری Tipperary ایرلند


جایزه بهترین کیفیت شیر به جان و ماریا والش، از شرکت تیپراری Tipperary که شیر خود را به Dairygold Co-op (1)عرضه می کنند، اهدا شده است.

به گزارش ایانا از سایت "ایندیپندنت"، جان و ماریا والش سه فرزند دارند به نام های برندان، کلر و هلنا. آن ها نسل ششم کشاورزان مزرعه در بالی لوماسنا (
Ballylomasna ) از روستای بالی لوبی ، از شهر کاهیر( Cahir ) واقع در تیپراری ایرلند هستند. به طو ری که آن ها به این کار افتخار می کنند.

این درحالی است که شیر مزرعه والش از 104 گاو در 92 هکتار و ماهانه به طور متوسط ​​ بیش از 52،000 لیتر به دست می اید.

جان والش در گاوداری مشغول کار است

آمار کلیدی مزرعه:

• اندازه مزرعه: 92 هکتار

• اندازه گله: 104

• عملکرد گله: 5،800 لیتر

• متوسط ​​عرضه ماهانه شیر: 52،201

• متوسط میزان باکتری( Total Bacteria Count ( TBC ) ) : 7

• متوسط میزان سلول‌های سوماتیک ( somatic cell count ( SCC ) ):107

• چربی کره٪: 4.34

• پروتئین٪: 3.61

• لاکتوز٪: 4.91

در این مراسم ، برندگان از 14 مزرعه برتر لبنیات ایرلند ، 4 اکتبر در دوبلین توسط وزیر کشاورزی، مایکل کرید، معرفی شدند.

والش با خانواده اش در مراسم حضور داشتند و توانستند جایزه 5000 یورو یی و کاپ ماندگار جایزه کیفیت شیر NDC & Kerrygold Quality Milk Awards را به دست آورند.

دکتر دیوید گلیسون از Teagasc و از طرف پنل ملی داوری سخن گفت و از کشاورزان و شرکت ها برای حضور در مراسم ملی جایزه کیفیت شیر، تشکر کرد.

وی افزود:"هنگامی که ما هر ساله به عنوان داور از مزارع بازدید می کنیم، احساس غرور کشاورزان ایرلندی را مشاهده می کنیم."

جان و ماریا والش با سه فرزند خود، کلر و هلنا و برندن در تصویر دیده می شوند

دکتر دیوید گلیسون یادآور شد:"بیست و دو مزرعه نامزد شده اند و 14 مورد برای ارزایابی مزرعه انتخاب شدند. این مزارع در 9 منطقه مختلف از غرب کرک تا دانگال قرار داشتند. همچنین سه پارامتر کلیدی در کیفیت شیر ​​ نقش دارد، که شامل ,TBC SCC و درصد پروتئین است ."

وی ادامه داد:" هرساله استانداردهای کیفیت شیر ​​در مزارع افزایش می یابد و آنچه که خارج از این چارچوب انجام می شود: تعهد به انجام درستی کار وبه اشتراک گذاشتن دانش و یادگیری در مورد راه هایی برای بهبود چگونگی انجام کار است؛ و ارزوی قلبی ام این است که سنت مزرعه خانوادگی ادامه یابد، و مزرعه به گونه ای بهتر به نسل آینده واگذار شود "

وزیر در این مراسم با اشاره به این که کشاورزی در ایرلند بیش از یک کسب و کار است؛ و یک شیوه زندگی محسوب می شود، گفت:"کشاورزان ایرلندی از والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان و حتی پیشتر از آن ها، این هنر و مهارت را می آموزند واین تصادفی نیست که محصولات لبنی ایرلندبه عنوان بهترین در جهان شناخته شده اند." به گفته وی، کشاورزان ایرلندی و خانواده شان متعهد به ارائه شیر با کیفیت جهانی هستند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Dairygold شرکتی با سابقه طولانی در تولید پنیر استاندارد و ممحصولات لبنی به شمار می رود. دارای دفاتری در ایرلند و انگلیس و در سراسر اروپا و آسیا است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید