Iranian Agriculture News Agency

اختصاص تسهیلات 350 میلیارد ریالی برای اجرای آبیاری تحت‌فشار در مازندران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 350 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‎های آبیاری تحت فشار در سطح 4 هزار و 320 هکتار با بانک کشاورزی قرارداد منعقد شد که 90 درصد آن جذب شده است.

اختصاص تسهیلات 350 میلیارد ریالی برای اجرای آبیاری تحت‌فشار در مازندران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 350 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح 4 هزار و 320 هکتار با بانک کشاورزی قرارداد منعقد شد که 90 درصد آن جذب شده است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، محمود گرجی درباره طرح‌های بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اظهار کرد: 238 طرح با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال امسال به بانک‌های مختلف معرفی شدند که تاکنون 33 طرح با اعتبار 180 میلیارد ریال تصویب شد.

وی افزود: 350 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح 4 هزار و 320 هکتار با بانک کشاورزی قرارداد منعقد شد که 90 درصد آن جذب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تعداد اشتغال پیش‌بینی شده در بخش کشاورزی در سال گذشته را 5 هزار و 500 نفر اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته برای 6 هزار و 93 نفر اشتغالزایی شد.

این مسئول اضافه کرد: امسال 5 هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی مازندران پیش‌بینی شد که تاکنون یک‌هزار و 947 نفر شغل معادل 39 درصد محقق شد.

گرجی خاطرنشان کرد: فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی در قالب مشاغل خانگی، راه‌اندازی واحدهای نیمه تمام و راکد (بسته حمایت از رونق تولید)، اعتبارات مکانیزاسیون و صندوق توسعه ملی ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره تسهیلات بسته رونق تولید به متقاضیان گفت: تاکنون یک‌هزار و 900 متقاضی در سامانه بهین‌یاب برای برخورداری از تسهیلات بسته رونق تولید ثبت‌نام کردند که تاکنون 350 نفر با اعتبار یک‌هزار و 430 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که در حال تشکیل پرونده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید