Iranian Agriculture News Agency

آغاز پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا / آمارانت بازی ها را با پیروزی آغاز کرد

آغاز پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا / آمارانت بازی ها را با پیروزی آغاز کرد



به گزارش اگروفودنیوز، در نخستین روز بازی های فوتبال صنعت غذا، تیم آمارانت موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل پدرخوب به پیروزی دست یابد . تیم صنایع غذایی گلها (مدافع عنوان قهرمانی ) نیز با وجود عدم حضور تیم ستارگان هنر، بازی را سه بر صفر برد.




تیم فوتبال آمارانت

تیم فوتبال پدر خوب


گزارش بازی پدرخوب و آمارانت

در این بازی تیم پدرخوب با ترکیب شهرام فخار، مهدی شیری، پیام پورانکوه، فرزاد آشوبی، حمید بیرانوند( پژمان تندباش)، اسدالله توکلی،علی افتخاری و شاهین احمدی پا به میدان گذاشت و آمارانت نیز با ترکیب میشل پطروس، محمد نوازی، امیرعباس غفوری های اصل، علی عبادی ( حسن ترکمن )،علی ابو الفتحی، مهدی گل پور(معین میرابی )، رضا نصیری ( حمیدرضا آمده) و حمید آیت بازی را شروع کرد .

این بازی جنجالی و حساس در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود آمارانت خاتمه یافت. گلهای این بازی را محمد نوازی (دقیقه۱۹)، علی ابوالفتحی ( دقیقه ۲۸)،امیرعباس غفوری های اصل (دقیقه ۳۳)، و معین میرابی ( در دقایق ۵۰ و ۵۹) برای آمارانت و گلهای پدرخوب را اسد الله توکلی ( دقیقه ۲۷) و پژمان تندباش (دقیقه ۵۳) به ثمر رساندند.

از نکات قابل توجه این بازی هدر دادن پنالتی تیم پدرخوب توسط مهدی شیری در دقایق ابتدایی بازی بود .

گفتنی است بیشتر ترکیب آمارانت را یاران شهرام فخار در چهار دوره قبل تشکیل می دادند که همین امر باعث جذابیت و حساسیت این بازی شد .

در این بازی مهدی شیری ، پیام پورانکوه، اسد توکلی، پژمان تند باش از پدر خوب با کارت زرد داور مواجه شدند و ازتیم آمارانت نیز محمدنوازی، علی عبادی و معین ترابی اخطار گرفتند . این بازی به قضاوت مجید کرمی برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روز جهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید